با تلاش چهار ساعته تيم غواصي

کشف جسد ماهی‌گیر از عمق ۴ متری سد تاریک رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از کشف جسد مردی میانسال در پشت یکی از سدهای حومه این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از کشف جسد مردی میانسال در پشت یکی از سدهای حومه این شهر خبر داد و گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه سقوط به عمق دریاچه پشت سد تاریک در شهرستان رودبار از سوی نیروی انتظامی و شهروندان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان و عوامل نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

1106-3سید حسن راضی با بیان اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی رشت بود، گفت: تیمی از آتش‌نشانان با تجهیزات مربوطه شامل قایق، خودرو، لباس شناگری و … در محل حضور یافته و عملیات خود برای یافتن این فرد را آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه پس از گذشت حدود دو ساعت از جست‌وجوی آتش‌نشانان، امیدها برای زنده یافتن این مرد ماهی‌گیر کاهش یافته بود، ادامه داد: سرانجام پس از گذشت چهار ساعت از عملیات جست‌وجو، عوامل آتش‌نشانی جسد این مرد ۴۵ ساله را در عمق چهار متری آب کشف کرده و به کناره سد منتقل کردند.

به گفته راضی، پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این ماهی‌گیر تایید و اعلام شد.

وی اضافه کرد: در نخستین روز اسفند ماه آتش‌نشانان در جست‌وجویی سه ساعته، مردی ۴۱ ساله را که در آبگیر پارک دانشجوی رشت غرق شده بود، از عمق سه متری کشف کردند.

 

 

Share