چه دیالوگی بین مدیرمسئول کیهان و وزیرخارجه رد و بدل شد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صراط, انتشار آخرین عکس خندان حسین شریعتمداری با جواد ظریف در جلسه تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی توسط حضرت آیت الله خامنه ای در بیت رهبری واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی برانگیخت و برای بسیاری سوال بود که چه دیالوگی بین مدیرمسئول کیهان و وزیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صراط, انتشار آخرین عکس خندان حسین شریعتمداری با جواد ظریف در جلسه تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی توسط حضرت آیت الله خامنه ای در بیت رهبری واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی برانگیخت و برای بسیاری سوال بود که چه دیالوگی بین مدیرمسئول کیهان و وزیر امور خارجه گذشت؟

353037_738

در این جلسه، صندلی شریعتمداری از یک سو در کنار وزاری خارجه و علوم و از سوی دیگر در کنار وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی اتمی قرار داشت. پس از نشستن مسئولان، علی اکبر صالحی به شوخی به شریعتمداری گفت: الان تو وسط ما گیر افتادی. اگر از دو طرف بهت فشار بیاریم، کسی نیست که به دادت برسه.

پیام فضلی نژاد
در صفحه گوگل پلاس خود پاسخ حسین شریعتمداری خطاب به صالحی را این گونه نقل کرده است: اگر شما منتقدان خود را نتوانید تحمل کنید و از دو طرف فشارش بدهید، دیگه کسی باور نمیکنه که دنبال انرژی هسته ای صلح آمیز هستید! چون می گویند منتقدانشان را که اینگونه فشار می دهند، وای به حال دشمن.
 

پس از این پاسخ مطایبه آمیز شریعتمداری به رئیس سازمان انرژی اتمی، جواد ظریف زیر خنده می زند.

Share