پرسش مهندس جعفرزاده از استیضاح کنندگان فانی:

جعفرزاده:چه امکاناتی به وزیر آموزش و پرورش داده‌اید که اینک مطالبه می‌کنید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: این سوال در اذهان عمومی مطرح است که چه امکانات و خدماتی را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده اید که اکنون از وزیر آن، مطالبه می کنید؟

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حالی که هنوز برای سال ۹۳ بودجه ای در اختیار این وزارتخانه قرار نگرفته تا عملکرد آن بررسی شود، به هیچ وجه به صلاح نیست.

81080611-5558092غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: این سوال در اذهان عمومی مطرح است که چه امکانات و خدماتی را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده اید که اکنون از وزیر آن، مطالبه می کنید؟

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش با بودجه دولت قبلی سال ۹۲ را اداره کرده و عملکرد خوبی داشته و ما هنوز مساعدتی به آموزش و پرورش نکرده ایم که بخواهیم فعالیت ها و برنامه های وی را ارزیابی کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: علی اصغر فانی یک سرمایه برای آموزش و پرورش محسوب می شود، کسی که ۴۳ سال از عمرش را در این وزارتخانه بوده و تاکنون اقدامات مثبت و خوبی را متناسب با روش های روز دنیا انجام داده است.

جعفرزاده با بیان اینکه طرح فانی درباره استقلال و خودگردان کردن مدارس کار بسیار شایسته ای است، گفت: هر چند که وزارت آموزش و پرورش دارای ضعف ها و مشکلاتی است اما از نمایندگان تقاضا دارم با وزیر همکاری کنند و بعد از اختصاص بودجه سال ۹۳ ، از فعالیت ها و اقدامات وی سوال کنند.

تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده اند./ایرنا

Share