رئیس پلیس امنیت گیلان:

پلیس گیلان با مزاحمان امنیت در چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس امنیت عمومی پلیس گیلان گفت: پلیس گیلان در چهارشنبه آخر سال با مزاحمان سلامت و امنیت مردم به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مهرداد مهرگان عصر امروز در نشست انتظامی استان تمهیدات شب چهارشنبه‌سوری را تشریح کرد.

13911220000059_PhotoA

وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی و سرور مردم در چهارشنبه پایان سال نیست، اظهار کرد: پلیس قطعاً با افرادی که بخواهند سلامت و امنیت دیگران را به خطر بیندازند و برای آنها مزاحمت ایجاد کنند برخورد می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان به آمارهای سال‌های گذشته درباره سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و یادآور شد: آمارها نشان می‌دهد بیشترین افرادی که در این ایام دچار حادثه شده‌اند نوجوان هستند.

وی با تأکید بر نقش والدین در کنترل و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را مدیریت کرده و آنها را از عواقب انجام کارهای خطرناک از جمله انفجار نارنجک‌های دست‌ساز و انواع مواد محترقه آگاه کنند.

مهرگان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته خودروهای افرادی که موجب ناهنجاری شوند توسط عوامل انتظامی توقیف و شخص خاطی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی می‌شود.

فارس/

Share