پرواز فوق العاده کیش به رشت و بالعکس در ایام نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول روابط عمومی فرودگاه گیلان از اضافه شدن پرواز فوق العاده کیش به رشت و بالعکس در ایام نوروز خبر داد.  سید رضا علوی ضمن اعلام این خبر گفت: پرواز کیش به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی اترک در روزهای پنجشنبه هر هفته از فرودگاه رشت به مقصد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول روابط عمومی فرودگاه گیلان از اضافه شدن پرواز فوق العاده کیش به رشت و بالعکس در ایام نوروز خبر داد.

forodgah rasht 3 سید رضا علوی ضمن اعلام این خبر گفت: پرواز کیش به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی اترک در روزهای پنجشنبه هر هفته از فرودگاه رشت به مقصد کیش اضافه شد.

مسئول روابط عمومی فرودگاه گیلان افزود: این پرواز از ۲۲ اسفند سال جاری از مقصد کیش به فرودگاه رشت و بالعکس انجام خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده در ایام نوروز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هواپیمایی کیش ایر روزهای یکشنبه، چهارشنبه هر هفته را در مسیر هوایی کیش به رشت انجام می دهد که از امروز پنج شنبه ۲۲ اسفند یک مسیر دیگر به پرواز کیش توسط هواپیمایی اترک اضافه شد.

علوی یادآور شد؛ هم‌اکنون ۷۸ سورتی پرواز از فرودگاه رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش، اصفهان و اهواز، مدینه انجام می‌شود و تا پایان سال برنامه پروازهای فوق العاده نوروزی اعلام خواهد شد.

و در پایان گفت:زمان دقیق پروازهای هفتگی فرودگاه سردار جنگل در سایت رسمی این اداره کل به آدرس rasht.airport.ir قابل دسترسی می باشد.

 

Share