با برگزاري مراسم معارفه

یونس محمودی فرماندار شفت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان در مراسم قدرانی از فرماندار پیشین و معارفه فرماندار شفت گفت : اجرای اقتصاد مقاومتی به منظور شادابی، نشاط و توسعه همه جانبه کشور در دستور کار دولت است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان در مراسم قدرانی از فرماندار پیشین و معارفه فرماندار شفت گفت : اجرای اقتصاد مقاومتی به منظور شادابی، نشاط و توسعه همه جانبه کشور در دستور کار دولت است .

ahmadi محمد احمدی پور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با هدف رفاه و با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی، بهره مندی درست از منابع و جلوگیری از اسراف است افزود: مسوولان تحقق اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی از مهمترین وظایف خود بدانند و از تشریفاتی عمل کردن در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری دوری کنند.

وی اسلام، مردم و رهبری مقام عظمای ولایت را سه اصل اساسی برای ایجاد ظرفیت های بزرگ در کشور نام برد و تصریح کرد: جبران ضعف ها و تقویت قوت های گذشته ، از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت و مسوولان نظام است که به یقین موجب ترقی و توسعه همه جانبه خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان اضافه کرد: با آغاز دهه چهارم عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور به یک ذائقه جدید نیاز داشت تا بر اساس این گفتمان، بتواند بر مشکلات فائق آید و این کار با انتخابات ریاست جمهوری امسال محقق شد.

محمد احمدی پور با بیان اینکه در نظر گرفتن کیفیت و کمیت امور و انجام آنها در زمان کار کوتاه با راندمان بیشتر خواسته دولت از مدیران دستگاه های اجرایی است، گفت: مدیران شهرستان باید عرصه مدیریتی خود را در داخل یک دولت کوچک در سطح شهرستان ببینند و تلاش بیشتری برای حل مشکلات داشته باشند

معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه پرهیز از افراط و تفریط نگرش دولت در انتخاب مدیران است، گفت: ملاک انتخاب مدیران شهرستان ها علاوه بر اعتقاد به گفتمان تدبیر و امید و اعتدال گرایی و همچنین بهره مندی از ظرفیت ها و نیروهای بدنه هر وزارتخانه، توانمندی و کارآمدی است.

احمدی پور ادامه داد: مسوولان شفت با همکاری و تعامل لازم با فرماندار جدید و همچنین با شناسایی مزیت ها و قابلیت ها، توسعه این شهرستان مستعد را سرعت بخشند.

ناصر عاشوری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با قدردانی از زحمات جواد شفیعی ثابت پیگیری مطالبات به حق مردم در زمینه ایجاد اشتغال، تولید و فراهم آوردن امکانات زیرساختی را ضروری دانست و خواستار پیگیری جدی مسوولان برای ارتقای شاخص های توسعه این دو شهرستان شد.

وی تغییر مدیران را رویکرد دولت ها در زمینه پیشرفت و همگامی بیشتر عنوان و اضافه کرد: موقعیت خدمت رسانی که یک وظیفه شرعی و اخلاقی است، همیشه برای انسان ها ایجاد نمی شود و توفیق خدمت رسانی را باید غنیمت شمرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله هاشمی امام جمعه شفت نیز با اشاره به اینکه باید از فرصت خدمت به مردم به نحو شایسته بهره مند شد، افزود: تعامل، همکاری و وحدت خوبی بین مسوولان شفت وجود دارد که امیدواریم با تداوم این تعامل و حضور فرماندار جدید، روند توسعه و آبادانی این شهرستان مستعد شتاب بیشتری بگیرد.

در ادامه این نشست فرماندار پیشین شفت به ارائه گزارشی از عملکرد خود در این شهرستان پرداخت و فرماندار جدید استفاده از تمام ظرفیت ها و تبدیل آن به مرحله اجرا با تعامل با مسوولان شهرستان را مدنظر و راس امور فرمانداری شفت دانست و اضافه کرد: پیگیری مطالبات مردم و به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام، با جذب مناسب اعتبارات ملی و استانی به عنوان شاخص های ارزیابی مسوولان از سوی فرمانداری محسوب می شود.

یونس محمودی همچنین توجه به زیرساخت های کشاورزی و صنعتی شفت برای تولید و اشتغال را در دستور کار خود عنوان و اظهار کرد: با عنایت به وجود بقاع متبرکه در این شهرستان ، توسعه گردشگری مذهبی در شفت از برنامه های اولویت دار است.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ۳۰ ماهه جواد شفیعی ثابت در فرمانداری شفت،یونس محمودی معرفی شد.

محمودی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری، خدمت در حوزه های مختلف وزارت کشور همچون بخشداری مرکزی رشت و معاونت فرمانداری شفت را در کارنامه خود دارد

Share