سرپرست آتش‌نشانی انزلی خبر داد

وقوع حادثه آتش‌سوزی در شنبه‌بازار انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انزلی از مهار آتش سه باب مغازه در منطقه شنبه‌بازار این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انزلی  با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در این شهر اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز تماس تلفنی شهروندان منطقه شنبه بازار انزلی خبر از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی داد.jafari

وی افزود: ایستگاه نواب آتش‌نشانی وارد عمل شد و با مشاهده دود سنگین درخواست نیروی کمکی کرد که ایستگاه دیگر به همراه دو دستگاه تانکر آبرسان و نیسان حمل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست آتش‌نشانی انزلی با بیان اینکه سه باب مغازه در شنبه بازار انزلی در حال سوختن بود، گفت: احتمال سرایت آتش به دیگر مغازه‌ها وجود داشت به همین دلیل آتش‌نشانان از چند جهت اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای آتش‌نشان کانون آتش‌سوزی مهار شد، خاطرنشان کرد: در یک عملیات نفس‌گیر و طاقت‌فرسا پس از ۱.۵ ساعت به طور کامل آتش مهار شد.

جعفری تصریح کرد: از سرایت ۱۰۰ درصدی آتش به دیگر مغازه‌ها به دلیل بافت قدیمی جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه دلیل این حادثه اکنون در دست بررسی است، یادآور شد: در این عملیات ۱۳ دستگاه خودروی آتش‌نشان، دو دستگاه تانکر آب‌رسان، یک دستگاه نیسان حمل دستگاه تنفس و تجهیزات نجات به همراه ۲۹ نفر نیروی آتش‌نشان نقش داشتند./فارس

Share