استاندار گيلان در همايش سراسري حفاظت محيط زيست

وضعیت کنونی محیط زیست زیبنده تاریخ اصیل شمال و گیلان نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در همایش سراسری حفاظت محیط زیست کشور گفت: توسعه استان با حفاظت محیط زیست محقق می شود. اگر قرار است توسعه ای در استان شکل بگیرد باید در کنار طبیعت و حفظ سرسبزی گیلان و هویت تاریخی و فرهنگی آن باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در همایش سراسری حفاظت محیط زیست کشور گفت: توسعه استان با حفاظت محیط زیست محقق می شود.

IMG_1967 دکتر نجفی در همایش سراسری مدیران حفاظت محیط زیست کشور که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، تابش رئیس فراکیسون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و مدیران و معاونین محیط زیست کشور برگزارشد با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی گیلان فراوان است گفت : مشکلات محصول بی نظمی ها ، بی تفاوتی ها و بی برنامگی ها در سال های گذشته بوده است .

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه طرح مسیر سبز – ساحل پاک ، در سازمان حفاظت محیط زیست کشور در هفته گذشته افزود : در استان گیلان برنامه های وسیعی در بخش های زیست محیطی ، مدیریت پسماندهای شهری و روستایی را آغاز کرده ایم .

استاندار گیلان ادامه داد : قبل از سال جدید نیز یک روند در گیلان به عنوان روز سالم سازی شهرها و روستاها اعلام عمومی می شود .

دکترنجفی باردیگر با اشاره به اینکه وضعیت کنونی محیط زیست زیبنده تاریخ اصیل شمال و استان گیلان نیست گفت : گیلان استان گل و زیبایی ، معرفت و عطوفت و مهربانی در کنار سبزی طبیعت و آرامش مردمان آن است و ما باید محیط زیست سالم را به این استان بازگردانیم .

استاندار گیلان تأکید کرد : اگر قرار است توسعه ای در استان شکل بگیرد باید در کنار طبیعت و حفظ سرسبزی گیلان و هویت تاریخی و فرهنگی آن باشد .

همایش سراسری مدیران حفاظت محیط زیست کشور به مدت دو روز در بندر انزلی برگزار می شود .
لازم به ذکر است که آقایا ن قربانی ,جعفرزاده و محمدرضا تابش سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این همایش حضور داشتند.

Share