در پی انتشار خبرسفر رئيس قوه ي قضائيه به استان گيلان

واکنش استانداری گیلان به اظهارات مدیر کل روابط عمومی قوه قضائیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یوسف گلشن با اشاره به انتشار تکذیب خبرسفر رئیس قوه ی قضائیه به استان گیلان برای بررسی مشکلات یک تیم فوتبال در مصاحبه ی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه ی قضائیه گفت : بدیهی است سفرهای ریاست محترم قوه ی قضائیه به استانها منشاء آثار و خدمات فراوانی می باشد و فقط منحصر به یک موضوع خاص نیست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یوسف گلشن با اشاره به انتشار تکذیب خبرسفر رئیس قوه ی قضائیه به استان گیلان برای بررسی مشکلات یک تیم فوتبال در مصاحبه ی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه ی قضائیه گفت : بدیهی است سفرهای ریاست محترم قوه ی قضائیه به استانها منشاء آثار و خدمات فراوانی می باشد و فقط منحصر به یک موضوع خاص نیست از اینرو نسبت دادن واژه القاء به سخنان عالیترین مقام دولت در یک استان برازنده نیست .

Capture

 وی افزود : انتظار میرود همگان باتوجه به مسئولیتی که داریم در بکاربردن الفاظ و واژه ها نهایت اهتمام ، دقت و احترام را داشته باشیم .

 وی تأکید کرد : نمی خواهم بگویم اینگونه اطلاع رسانی ها جهت دار است اما برای یک رسانه ای که درسطح ملی و فراملی فعالیت دارد ، دقت و صحت انعکاس بارویکرد منافع ملی و منطقه ای می بایست بیشتر مورد توجه قرارگیرد تارسالت کارحرفه ای بیشتر به چشم بیاید !

وی بار دیگر به سخنان منتشر شده استاندار گیلان اشاره کرد و یادآور شد: محمدعلی نجفی در جمع اعضای تیم داماش گفت همانگونه که به ملوان، سپیدرود و چوکا علاقه‌مند هستم تیم فوتبال داماش نیز برای بنده اهمیت دارد.

گلشن افزود: استاندار گیلان با اشاره به مسایل و مشکلات تیم فوتبال داماش اظهار کرد: بخشی از این مشکلات ناشی از پرونده قضایی است که در جریان قرار دارد و با دعوتی که از ریاست محترم قوه قضائیه برای سفر به گیلان در اردیبهشت ماه سال جدید انجام شده است امیدواریم بیشتر بتوانیم مسایل و مشکلات داماش را به ایشان انتقال دهیم.

 

Share