مدیرعامل جدید باشگاه ملوان بندرانزلی

هدف نخست ما درآمدزایی و پس از آن بومی سازی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل جدید باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنیم که تیم فوتبال ملوان ظرف پنج سال آینده جزو سه تیم برتر کشور باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل جدید باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنیم که تیم فوتبال ملوان ظرف پنج سال آینده جزو سه تیم برتر کشور باشد.

81070158-5541668مسعود معمایی  در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: درآمدزایی صد در صدی به نفع ملوان است و این تیم را ارتقاء می دهد.

وی با اشاره به وابستگی باشگاه های کشور به کمک های دولتی اظهار کرد: هدف ما ارائه الگوی جدیدی در باشگاه داری است که وابسته به کمک های دولتی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: این اولین بار در کشور است که باشگاهی بنا را بر درآمدزایی گذاشته است.

وی با اشاره به عملکرد مدیرعامل قبلی این باشگاه، افزود: نباید به گونه ای باشد که بعد از رفتن فرد، طلبکارها مدام به باشگاه مراجعه کنند.

معمایی متذکر شد: هدف نخست ما درآمدزایی و پس از آن بومی سازی است.

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: چرا با این همه بازیکن مستعد که حتی از باشگاه های خارجی پیشنهاد دارند، از استان دیگر بازیکن بیاوریم.

وی ادامه داد: به ملوان کم لطفی شده بود و برای بازگشت به جایگاه بایسته اش نیاز به زمان و کمک داریم.

معمایی افزود: در صدد هستیم به کمک رییس هیات مدیره سازمان اقتصادی را در کنار باشگاه ملوان تاسیس کنیم تا ظرف پنج سال ملوان به خودکفایی و سود دهی برسد.

وی متذکر شد: تمام سعی ما بر این است که ملوان از جایگاهی که اکنون قرار دارد، بالاتر رود و در این مسیر نیازمند همکاری و راهنمایی همه دلسوزان ملوان، هواداران و اصحاب رسانه هستیم.

معمایی، در خصوص ماندن اسکوچیچ در پست مربیگری گفت: تمام سعی ما بر این است که ایشان را نگه داریم.

وی در ادامه کارهای مقطعی و بی برنامه را مانند سم برای کشور در بخش های مختلف خطرناک خواند و بر کار با برنامه و بلندمدت در باشگاه تاکید کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه ملوان در خاتمه گفت: وجود بازیکنانی چون زارع و دیگران که عاشق ملوان هستند، برای باشگاه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل سابق ملوان نیز در این جلسه گفت: من به عنوان سرباز ملوان به مشاوره و خدمت در این باشگاه ادامه می دهم.

ناخدا غلامی اظهار کرد: الماسی مدیر لایق و مجربی است و پیش از مدیرعامل قبلی با ایشان در خصوص به دست گیری باشگاه ملوان صحبت شده بود.

وی همچنین حمایت های محجوب را موجب آرامش و نتیجه گیری باشگاه خواند./ایرنا

Share