مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تاکید کرد:

نگاه ما نگاه اعتدال محور و شایسته سالاری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در نشست صمیمی با تعدادی از فرهنگیان شهرستان لاهیجان بر انتخاب نیروها بر اساس شایسته سالاری تاکید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در نشست صمیمی با تعدادی از فرهنگیان شهرستان لاهیجان بر انتخاب نیروها بر اساس شایسته سالاری تاکید نمود.آموزش

مهدی حاجتی ابتدا با بیان اینکه رسالتی که بردوش داریم رسالتی سنگین است افزود: باید در انجام کارهای گسترده خود برنامه ریزی درست و صحیحی داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف عالیه خود دست یابیم .

وی سپس ادامه داد: با وجود فضای هم اندیشی در دولت تدبیر و امید میتوانیم با شناخت وضعیت موجود در محیط های کاری و فعالیتهای در دست انجام آینده ای بسیار مثبت و ایده آل را برای آموزش و پرورش ترسیم نماییم .

حاجتی اضافه کرد: نگاههای بسیار بلندی در دولت تدبیر و امید ،در مورد سیستم آموزش و پرورش توسط مسئولین از ریاست جمهور محترم گرفته تا وزیر محترم آموزش و پرورش وجود دارد و همه تلاششان بر این است تا به اهداف عالیه آموزش و پرورش دست پیدا کنیم . و یکی از راههای رسیدن به این اهداف مدیریتهای صحیح است .

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به آموزش معلمان اشاره نمود و افزود: آموزش و پرورش برای گسترش و دست یافتن به اهداف اصلی سند تحول بنیادین به نیروهای متخصص و کارآمد و به روز نیاز دارد و این امر نیازمند آموزشهای متعدد در زمینه های مختلف در امور تربیتی و آموزشی در آموزش و پرورش می باشد که در این راستا آموزش و پرورش استان در حال برداشتن گامهای بلندی است ..

وی تاکید کرد :در حال حاضر هیچگونه جذب نیرو در آموزش و پرورش نداریم .

حاجتی در پایان سخنان خود اذعان داشت : شما معلمان حق بزرگی بر گردن ما و جامعه دارید و همه ما رهبری ،نظام و انقلابمان را دوست داریم پس باید در تقویت و استمرار آن مجدانه در هر سمتی که هستیم تلاش و مجاهدت نماییم.

Share