نوروز امسال نمایندگان چه کار خواهند کرد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک ,تعطیلات نورز زمان مناسبی برای سفر کردن و دید و بازدید با دوستان و آشنایان است همچنین این زمان وقت مناسبی برای جبران کارهای عقب افتاده نیز به حساب می آید، به هر حال هرکسی وقت خو را طوری تنظیم می کند که از این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک ,تعطیلات نورز زمان مناسبی برای سفر کردن و دید و بازدید با دوستان و آشنایان است همچنین این زمان وقت مناسبی برای جبران کارهای عقب افتاده نیز به حساب می آید، به هر حال هرکسی وقت خو را طوری تنظیم می کند که از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشد.

majles نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسئولینی هستند که معمولا ارتباط نزدیکتری با آحاد مردم دارند و به همین دلیل رفتار آنها بیش از هر کس دیگری مورد توجه مردم قرار دارد، با آغاز تعطیلات نوروز برنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بری این تعطیلات سوژه این خبر بود به همیمن دلیل سراغ برخی از نمایندگان مجلس رفتیم و برنامه آنها را برای این ایام جویا شدیم

قصد سفر ندارم

تاجگردون در پاسخ به این سوال که تعطیلات عید نوروز را در کجا خواهد بود به خبرنگار تابناک گفت: قصد هیچ سفری را ندارد و تمام تعطیلات را در حوزه انتخابیه صرف دید و بازدید از مردم و رسیدگی به امور جاری سپری خواهد کرد.

محجوب نماینده تهران هم گفت تصمیمی برای مسافرت  ندارد و نوروز را در کنار خانواده خواهد بود.

حوزه انتخابیه خواهم بود

رسول خضری تعطیلات نوروز را در پیرانشهر خواهد بود و می گوید: حوزه انتخابیه ما اینقدر گسترده و پر از مشکلات است که باید برنامه کاری خود را تغییر دهیم و یک هفته در مجلس باشیم و سه هفته در حوزه انتخابیه.

نماینده نباید سفرخارج برود

غلامعلی جعفر زاده امین آبادی نیمه دوم تعطیلات را یه مشهد خواهد رفت و حرم امام رضا را زیارت می کند.

این نماینده در خصوص سفر برخی از نمایندگان مجلس به خارج از کشور گفت: من پیش از نمایندگی بارها به سفر خارجه رفته ام اما بر این عقیده هستم که نماینده مردم باید با مردم باشد و مشکلات آن ها را درک کند. اگر نماینده ای بخواهد به فکر تفریح باشد نباید از ابتدا وارد این عرصه می شد.

کتاب می خوانم

محمدرضا تابش تعطیلات خود را به دو بخش تقسیم کرده است و بخشی از آن را در حوزه انتخابیه و بخشی دیگر را در تهران سپری می کند.

این نماینده تعطیلات را بهترین فرصت برای مطالعه می داند و در این باره گفت: بیش از صد جلد کتاب دارم که نخوانده ام و در این تعطیلات شروع به مطالعه برخی از آنها خواهم کرد و توصیه من به همه این است که از این فرصت برای مطالعه استفاده کنند.

دیدار باخانواده های شهدا

محمد حسین حسن نژاد تعطیلات عید را در مرند و حوزه انتخابیه خواهد بود و تمام تعطیلات را صرف مردم و دیدار باخانواده های شهدا خواهد کرد.
هنوز برنامه ریزی خاصی نکرده ام

سید شریف حسینی عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم اهواز در همین خصوص عنوان کرد: البته من هنوز برنامه ریزی خاصی نکرده ام ولی قطعا در برنامه هایم موضوع سفر وجود ندارد و در حوزه انتخابیه حضور خواهم داشت.

تمام مدت عید در کرج هستیم

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس نیز در همین رابطه گفت:‌ما در تمام مدت عید در کرج هستیم و در این ایام بین تهران و کرج برای انجام صله رحم و دید و بازدید در حال رفت وآمد هستم ولی در حوزه انتخابیه هم حضور خواهم داشت.

حضور در ادارات کل استان

علی مروی نماینده مردم نیشابور و نایب رئیس کمیسیون انرژی در رابطه با برنامه هایش در ایام نوروز، گفت: من سه الی چهار روز در مشهد هستم و در ادارات کل استان حضور خواهم داشت و مابقی ایام را در حوزه انتخابیه و در شهرستان هستم.

مانند دیگر تعطیلی ها در حوزه انتخابیه‌ام

سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر هم گفت: برنامه من در نوروز همانند دیگر تعطیلی ها حضور در حوزه انتخابیه است و در برنامه نوروزی هم همین است مگر اینکه در وزارت خانه جلسه‌ای باشد که در تهران می‌مانیم.

تشکیل اتاق فکر نوروزی

محمد تقی توکلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بیان داشت: برنامه من سرکشی از حوزه انتخابیه است و قصدم اینست که دید و بازدید با روستائیان داشته باشم. با برخی مسئولان و اصناف هم دیدار خواهم کرد و یک اتاق فکر نیز در این ایام تشکیل خواهیم داد و بنده در آن حضور خواهم داشت.

سفر با راهیان نور

محمد ابراهیم رضایی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی، اظهار داشت: من بیشتر ایام را در حوزه انتخابیه هستم و احتمالا سفری هم با کاروان راهیان نور به جبهه های جنوب خواهم رفت.

دیدار با خانواده شهدا

حسینعلی حاجی دلیانی نماینده مردم شاهین شهر هم در این رابطه گفت: در دستورکار من در ایام نوروز دیدار با خانواده‌های معزز شهدا است و در اکثر ایام در حوزه انتخابیه خواهم بود و برنامه سفر ندارم.

مسافرت خانوادگی چند روزه

هادی قوامی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هم در این خصوص پاسخ داد: در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر مسافرت خانوادگی چند روزه اکثر روزها را در حوزه انتخابیه و شهرستان‌ها خواهم بود.

Share