با رای اعضای شورای شهر رشت

نمایندگان شورا در دفتر سرمایه‌گذاری کلانشهر رشت مشخص شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دفتر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر رشت به منظور تسهیل و تسریع در روند جذب و بکارگیری سرمایه‌های مردمی برای بهبود این بخش و ایجاد در آمدهای پایدار برای توسعه شهری در آینده را در دستور کار خود قرار داده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه شورای این شهر چهار نفر از اعضا با رای گیری که انجام شد به عنوان نمایندگان شورای شهر در دفتر سرمایه‌گذاری کلانشهر رشت مشخص شدند.

rasht6مظفر نیکومنش نودهی رئیس کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر رشت، عباس صابر رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت،  مجید رجبی ویسرودی عضو شورای اسلامی شهر و اسماعیل حاجی‌پور عضو شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شورای شهر در دفتر سرمایه‌گذاری انتخاب شدند.

دفتر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر رشت به منظور تسهیل و تسریع در روند جذب و بکارگیری سرمایه‌های مردمی برای بهبود این بخش و ایجاد در آمدهای پایدار برای توسعه شهری در آینده را در دستور کار خود قرار داده است.

به منظور دستیابی به این مهم محورهایی را شامل استقبال از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور دستیابی به تحولات اساسی در زمینه برنامه‌ریزی‌های کلان شهری با استفاده از روش مشارکت، روان‌سازی فعالیت‌های مشارکتی با استفاده از ابزار تشکیل هیئت‌های اجرایی سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی،تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های منطقه‌های با مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در دست دارد.

در دفتر سرمایه‌گذاری همکاری با سرمایه‌گذاران برای  انجام مطالعات امکان سنجی به منظور تعریف طرح‌های مناسب با حداکثر ارزش افزوده و بازدهی اقتصادی و اجتماعی، تخصصی نمودن حوزه‌های کاری در دفتر سرمایه‌گذاری به منظور کوتاه کردن فرآیندهای مشارکت، تعریف طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی با رعایت طرح‌های بالادست شهری و ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری، شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری کامل از آنها، استفاده از توان مدیریتی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های مشارکتی، مشارکت در طرح‌های سرمایه گذاری بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای تامین منافع اجتماعی و توسعه شهری و انجام پروژه‌های عمرانی شهری با مشارکت سرمایه‌گذاران به منظور کاهش معضلات شهری و نظارت بر حسن اجرای آنها انجام می‌شود.

تسنیم/

Share