بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی Khamenei.ir منتشر شد :

نظرسنجی سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب درباره مهم‌ترین جمله‌ سال ۹۲ ایشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب از مخاطبان خود درخواست کرده است که مهم‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین جمله مقام معظم رهبری در سال ۹۲ را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سالی که گذشت، بیش از ۸۰ صفحه از صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR به متن سخنان و پیام‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اختصاص یافت. این پایگاه اطلاع رسانی از مخاطبان خود درخواست کرده است که مهم‌ترین و به‌ یاد ماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سال جاری را انتخاب کنند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از کاربران و مخاطبان مورد نظر خواسته است تا پاسخ و نظرات خود را از طریق صفحه منتشر شده در خصوص نظرسنجی ارسال کنند یا آن را به شماره‌ی ۲۰۱۱۰ پیامک کنند تا در ذیل متن نظرسنجی منتشر شود.

طبق متن نظر سنجی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب برای سهولت در انتخاب می‌توان از جملات برگزیده که در صفحه نظرسنجی منتشر شده و یا صفحات «بیانات»، «پیام‌ها» و جستجو، عبارت مورد نظر خود را بیابند. این نظرسنجی تا بیستم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

تاکنون ۱۶۰۰ نظر و ۹۰۰۰ پیامک دریافت شده است.

انتهای پیام/

Share