نخستین یادواره ی یاران آسمانی کمیته امداد امام خمینی (ره)در اداره کل این نهاد برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،  نخستین یادواره ی یاران آسمانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با عنوان یاد یاران سفرکرده بخیر برگزارشد . در این مراسم معنوی که در آخرین پنج شنبه ی پایانی سال و به یاد امدادگران فقید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان  وبا حضور صمیمی خانواده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،  نخستین یادواره ی یاران آسمانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با عنوان یاد یاران سفرکرده بخیر برگزارشد .

o_46b67545

در این مراسم معنوی که در آخرین پنج شنبه ی پایانی سال و به یاد امدادگران فقید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان  وبا حضور صمیمی خانواده های  آنان و همزمان بادیگر شهرستانهای استان در اداره کل این نهاد برگزارشد ،حجه الاسلام والمسلمین گلمیرزاده معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با برشمردن صفات و ویژگی های نیکوکاران گفت : خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی  یک عبادت است و دستگیری کردن ودلجویی نمودن از دیگران و تلاش برای رفع مشکلات همنوعان موجبات  رضایت وخشنودی خداوند متعال را فراهم می نماید .

ایشان با اشاره به ضرورت تاسیس این نهاد مقدس آنهم به فاصله ی کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، از این نهاد به عنوان مولودی مبارک نام برد ودر توصیه به همه ی امدادگران  اضافه نمود : این حرکت که در واپسین روزهای پایانی سال یاد همکاران درگذشته را گرامی داشتید ودل خانواده های آنان را شاد کردید خود پیام نوعدوستی است .

حسین علی محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این نهاد نیز ضمن قدردانی  از حضور خانواده های امداد گران فقید وهمدردی با آنان گفت : همزمانی برگزاری این مجلس یادبود با روزی که رسما به نام شهدا آذین شده است مبین این حقیقت است که همکاران فقید امدادگر ما مثل شهدا زنده اند چون ماموریت و هدف مبارکی که آنان داشتند امروز به دست دیگر همکاران امدادگرشان با قوت دنبال می شود .

لازم به ذکر است در مراسمی  مشابه به طور همزمان در سایر شهرستانهای استان از ۲۷ امدادگر فقید در طول سی وپنج سال تاسیس این نهاد قدردانی ویادشان گرامی داشته شد .

Share