موتوری که طی الارض کرد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مشرق, فروشنده کفش که برای گرفتن خلافی موتور خود به پلیس+۱۰ مراجعه می کند با قبض جریمه ای رو به رو شده که حیرت وی را بر می انگیزد. در یک اتفاق نادر و جالب در شهرستان فریدونکنار فردی که برای گرفتن خلافی موتور خود به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مشرق, فروشنده کفش که برای گرفتن خلافی موتور خود به پلیس+۱۰ مراجعه می کند با قبض جریمه ای رو به رو شده که حیرت وی را بر می انگیزد.

در یک اتفاق نادر و جالب در شهرستان فریدونکنار فردی که برای گرفتن خلافی موتور خود به پلیس+۱۰ مراجعه می کند با قبض جریمه ای رو به رو می شود که سه تخلف ثبت شده در آن حیرت وی را بر می انگیزد.

تخلف اول مربوط به شهرستان فرد مورد نظر و دو تخلف دیگر در یک روز و در یک ساعت در خیابان امام شهرستان بهشهر ذکر شده  و شرح تخلف عدم توجه به اخطار و تذکر پلیس و مورد دوم عبور از محل ممنوع و ورود ممنوع بوده است و نحوه تحویل دوبرگی قید شده است.

نکته جالب اینجاست که این فرد، فروشنده یک فروشگاه کفش در پاساژ قائم (عج) شهرستان فریدونکنار می باشد و هرگز حتی به شهرستان بابلسر نیز با این موتور طی طریق نکرده است.

بر اساس برگه ای که پلیس+۱۰در خلافی وسیله نقلیه این فرد ذکر کرده است ساعت اعمال جریمه ۱۲:۲۵ دقیقه می باشد، این در حالی است که این فرد در این ساعت مشغول جمع نمودن بساط فروشگاه خود می باشد.

در گفتگویی که خبرنگار ما با این فرد انجام داد، وی ضمن ابراز شگفتی از این موضوع گفت: مبلغ یکصد هزار تومان در مجموع باید به عنوان جریمه پرداخت نمایم در حالیکه از ۴۰ هزار تومان آن کاملا بی خبرم.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس قانون باید برای احقاق حق خود به شهرستان بهشهر بروم همین مبلغ باید هزینه گردد تا معلوم شود این امر صحت دارد یا خیر و در ضمن اصلا معلوم نیست که این مبلغ بخشیده شود یا نه.
519613_777 519614_305

Share