در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو سال 92 مطرح شد:

مهمترین عامل افزایش قیمت خودرو اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو در سال ۹۲ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این جلسه خودروسازان و قطعه‌سازان از کمبود نقدینگی به عنوان مهمترین مشکل فعلی این صنعت یاد کردند که منجر به افت تیراژ و افزایش قیمت تمام شده تولید خودرو در کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو در سال ۹۲ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در این جلسه خودروسازان و قطعه‌سازان از کمبود نقدینگی به عنوان مهمترین مشکل فعلی این صنعت یاد کردند که منجر به افت تیراژ و افزایش قیمت تمام شده تولید خودرو در کشور شده است.

در این جلسه اعلام شد که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور دولت امکان خاصی برای کمک به خودروسازان نخواهد داشت و این شرکت‌ها خود باید به دنبال تامین نقدینگی از راه‌های دیگر باشد.

همچنین اعلام شد که سیستم بانکی نیز کماکان با کمبود منابع مالی و همچنین وجود مطالبات معوق روبروست و نمی‌تواند تسهیلات مورد نیاز را در اختیار صنعت خودرو و قطعه قرار دهد.

در ادامه جلسه گزارشی از مهمترین مشکلات و دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از خودروهای داخلی ارائه و مقرر شد اقدامات لازم برای کاهش نارضایتی و افزایش رضایت مشتریان از خودروهای داخلی صورت گیرد.

این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت‌، معاونان مربوطه،‌ مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی و دبیران انجمن‌های خودروسازان، قطعه‌سازان و صنایع همگن قطعه‌سازی کشور برگزار شد.

Share