در مراسم معارفه فرماندار جديد ماسال

ملاک انتخاب مدیران ؛اعتدال گرایی , توانمندی و کارآمدی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی پور با اشاره به ارجحیت توامندی افراد بر مسائل سیاسی در انتخاب مدیران افزود: ملاک انتخاب مدیران شهرستانها افرادی که انتخاب می شوند علاوه بر اعتقاد به گفتمان تدبیروامید و اعتدال گرایی، افرادی توانمند و کارآمد باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در مراسم قدردانی از سرپرست فرمانداری و معارفه فرماندارجدید ماسال گفت : مسئولان تحقق اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی ازمهمترین وظایف خود بدانند و از تشریفاتی عمل نمودن در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری دوری نمایند.saber

محمد احمدی پور با اشاره به ارجحیت توامندی افراد بر مسائل سیاسی در انتخاب مدیران افزود: ملاک انتخاب مدیران شهرستانها افرادی که انتخاب می شوند علاوه بر اعتقاد به گفتمان تدبیروامید و اعتدال گرایی، افرادی توانمند و کارآمد باشند.

وی آگاهی به مسائل روز و تحصیلات و تخصص لازم از دیگر ملاکهای در نظر گرفته شده در انتخاب مدیران دانست و اظهار داشت: مسئولان ماسال با همکاری و تعامل لازم با فرماندار جدید توسعه این شهرستان را سرعت بخشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مدیری که در کار اعتماد به نفس نداشته باشد موفق نخواهد بود، گفت : مدیران شهرستان باید عرصه مدیریتی خود را در داخل یک دولت کوچک در سطح شهرستان ببینند و تلاش بیشتری برای حل مشکلات ماسال داشته باشند.

در پایان این مراسم نیز با قدردانی اززحمات اسماعیل صابر سرپرست سابق فرمانداری ماسال ، محمود قاسم نژاد به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

Share