مرکز نیکوکاری شهرستان فومن افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مرکز نیکوکاری آیت الله العظمی بهجت (ره) فومن ، با حضور امام جمعه شهرستان ، قائم مقام کمیته امداد گیلان ، مدیر کمیته امداد فومن و جمعی از مسئولین شهرستانی در مسجد ولیعصر (عج) بالامحلۀ فومن افتتاح و آغاز به فعالیت کرد . مدیر کمیته امداد فومن در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مرکز نیکوکاری آیت الله العظمی بهجت (ره) فومن ، با حضور امام جمعه شهرستان ، قائم مقام کمیته امداد گیلان ، مدیر کمیته امداد فومن و جمعی از مسئولین شهرستانی در مسجد ولیعصر (عج) بالامحلۀ فومن افتتاح و آغاز به فعالیت کرد .

مرکز نیکوکاری فومنمدیر کمیته امداد فومن در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت : این مرکز با هدف شناسایی نیازمندان واقعی و استفاده بهینه از کارکردهای مسجد برای رفع مشکلات اقشارآسیب پذیر و محرومان ایجاد شده است.

جهانگیری در ادامه گفت : راه اندازی مرکز نیکوکاری ، گام مهمی است در کمک رسانی به مردم محروم هر محله که با ایجاد این مراکز ، بستر مناسبی برای توسعه بیشتر حمایت از نیازمندان فراهم خواهد شد و تآثیر بسزایی در شناسایی نیازمندان و افراد توانمند دارد که توسط نیکوکاران و هیئت امناء مسجد ساماندهی و اقدام می شود.

وی افزود : برای تجهیز نرم افزاری این مرکز نیکوکاری مبلغ ۴۰ میلیون ریال و برای بازسازی آن ۱۰۰ میلیون ریال و جمعاً مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال هزینه شده است که امیدواریم در راستای اهداف کمک رسانی به نیازمندان موفق عمل کند.

 

 

 

 

 

 

Share