استاندار گیلان در ستاد هماهنگی خدمات سفرگیلان

مردم و مسئولان استان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده عالی دولت درگیلان با بیان اینکه ارزاق عمومی و همه امکانات در استان آماده است افزود : مردم و مسئولان استان آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ستاد هماهنگی خدمات سفرگیلان دقایقی پیش با حضور استاندار گیلان در رشت همزمان با سراسرکشور آغاز بکار کرد .

دکتر نجفی در حاشیه آغاز به کار این ستاد گفت: سیاستگزاری ، برنامه ریزی ، سازماندهی و نظارت خدمات سفر ، استفاده از توانمندی ها و ظرفیت ها و امکانات دستگاههای مرتبط با سفر برای ارائه خدمات بهتر به مسافران ، بررسی و تدوین راهکارهای مناسب ، برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران ، معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها گردشگران گیلان ، نظارت برواحدهای ارائه دهنده گردشگری ، نظارت براصناف ، سهمیه و تدوین برنامه های فرهنگی اجتماعی در نوروز ، اطلاع رسانی و تبلیغات و راهنمایی گردشگران از وظایف این ستاد است

وی همه چیز در گیلان برای استقبال از گردشگران فراهم است.

نماینده عالی دولت درگیلان با بیان اینکه ارزاق عمومی و همه امکانات در استان آماده است افزود : مردم و مسئولان استان آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

گفتنی است : استانداری ، میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری ، دانشگاه علوم پزشکی ، آموزش و پرورش ، دادگستری ، راه و شهرسازی ، تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی ، پلیس راه ، هلال احمر ، شهرداری ها و صدا و سیما عضو این ستاد هستند .

ستاد هماهنگی سفر تا ۱۶ فروردین فعالیت خودش را ادامه می دهد .

همچنین با استاندار گیلان در حاشیه آغاز بکار این ستاد، مرکز اطلاع رسانی گردشگری و نمایشگاه ستاد اجرایی خدمات سفر در ۲۲ غرفه درورودی شهر رشت گشایش یافت .

دکتر نجفی ضمن بازدید از غرفه های مختلف با هنرمندان و اعضای ستاد به گفتگو پرداخت .jpg1012jpg1013jpg1010

Share