جعفرزاده در جلسه شورای شهرستان رشت

مردم رشت نیاز به قیم ندارند و خودشان کار را در دست می گیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم این شهرستان نیاز به قیم ندارند و خودشان امور را در دست می گیرند وشوراها در واقع خود مردم هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم این شهرستان نیاز به قیم ندارند و خودشان امور را در دست می گیرند وشوراها در واقع خود مردم هستند .

jafarzadeh4 غلامعلی جعفرزاده در جلسه شورای شهرستان رشت که امروز برگزارشد اظهارداشت : شورا در واقع یعنی خرد جمعی و کار شورایی که در بسیاری از کشورها درحال اجرا می باشد و حتی دربسیاری ازکشورها اداره آموزش وپرورش نیز به صورت شورایی صورت می گیرد.

وی افزود:برای پیشرفت و اقتصاد مقاومتی و ایجاد یک مقاومت اقتصادی باید شوراها کارها را به دست گیرند.

مهندس جعفر زاده ادامه داد:دولت تدبیر و امید کار را به مردم واگذار کرده است و در مجموع از قانون سوم قانونگذار سعی در واگذاری امور و کوچک نمودن دولت داشته است هرچند که درکشور ما بسیاری از افراد تفکر خرد جمعی را ندارند اما ما باید درشوراها ترویج دهنده تصمیم گیری های جمعی باشیم.

وی متذکرشد:در سالهای دور اولین های زیادی درشهرستان رشت به وقوع پیوست مثلا اولین داروخانه شبانه روزی،اولین بانوی هنرمند در تاتر وسینما ،اولین شرکت دارو سازی و اولین مدرسه شبانه روزی و…در رشت ایجاد شد اما در دههای اخیر به دلیل حاشیه ها و تسویه حساب های شخصی افراد در این شهر شاهد هیچ اتفاق قشنگی نیستیم و در بسیاری از زمینها حتی از سایر استانها عقب مانده ایم .

جعفرزاده متذکرشد:مردم این شهرستان نیاز به قیم ندارند و خودشان کار را در دست می گیرند و شوراها درواقع خود مردم هستند و ما باید همه افکار را پذیرا باشیم و با یک خرد جمعی در پیشبرد اهداف نظام وجامعه گام برداریم .

وی خاطرنشان کرد: اگرتنها با اتکاء با یک گروه بخواهیم کار کنیم راه به جایی نخواهیم برد و ما باید به سوی نخبگان جامعه برویم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و تنها چیزی که می تواند کشور را از این مشکلات رها کند وفاق ،دوستی و همدلی است ما به تنهایی به هیچ کجا نخواهیم رسید و همه باید همراه شویم./ایسنا

Share