طلسم معاونت سياسي اجتماعی فرمانداري تالش شكسته شد

مراسم معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر روز دوشنبه با حضور کریم شعبانی مدیر کل دفتر سیاسی استاندار و دکتر فیروز فاضلی مشاور استاندار سید جلال سید محمدی رئیس ستاد دکتر روحانی در انتخابات به عنوان معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار تالش معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر روز دوشنبه با حضور کریم شعبانی مدیر کل دفتر سیاسی استاندار و دکتر فیروز فاضلی مشاور استاندار  سید جلال سید محمدی رئیس ستاد دکتر روحانی در انتخابات  به عنوان معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار تالش معارفه شد.

جلسه با تلاوت ایاتی از کلام الله مجید و قرائت بخشی از وصیت نامه شهدا با صحبت های مدیر کل دفتر سیاسی استاندار ادامه یافت .

سرپرست اداره کل سیاسی استانداری گیلان شامگاه دوشنبه در آیین معارفه معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش گفت: مسوولان شهرستانی پیشگامان اجرای سیاست های دولت در مناطق هستند.

وی با اشاره به اینکه از رهنمودهای سیدمحمدی در دوران مدیرمسئولی تیلار استفاده شده است گفت:ایشان با دردهای شهرستان تالش آشناست.

در ادامه دکتر فیروز فاضلی با تبریک فرا رسیدن سال نو و تسلیت ایام فاطمیه و خسته نباشید به مدیران شهرستان پس از یک سال کار و تلاش به تشریح مدیران از دید گاه امام علی و قرآن پرداخت و برای دقایقی سالن را در سکوتی محض مهمان کلام شیوای خودشان کردند.

وی با تبریک قبول مسئولیت به اقای سید محمدی از ایشان خواست تا به دید فرهنگی که دارند فرهنگ سازی را سرلوحه کار خود قرار داده و مردم داری را فراموش نکنند.

talesh-mohamadi (1)به گزارش دیارمیرزا سید جلال سید محمدی هم در اغاز با تبریک سال نو و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و با یادی از روح معلم شهیدشان سید علی نبوی صحبت هایشان را اغاز کرد.

وی از استاندار گیلان و معاونین , بابت اعتمادی که یه ایشان شده است تشکر کردند.

معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با اشاره به سابقه ٢۵ ساله خود در آموزش و پرورش به فعالیت رسانه ای خود و حضور در فرمانداری به عنوان خبرنگار اشاره کرد و گفت: با محیط کار چندان هم نااشنا نیستم.

فرماندار شهرستان تالش نیز عمر و مسوولیت را امانت نامید و گفت: باید از این فرصت ها نهایت بهره را ببریم و در این دولت تدبیر کنیم و امیدواری را در دل مردم زنده نگه داریم.

علی فتح اللهی افزود: محور کارهای ما بر اخلاق مداری و رعایت دایره ادب است و با حفظ احترام در دایره قانون برخورد می کنیم

در پایان و پس از صحبت های مهندس فتح الهی فرماندار تالش حکم معاونت سیاسی و اجتماعی توسط اقای کریم شعبانی مدیر کل دفتر سیاسی استاندار به اقای سید محمدی تقدیم شد.
talesh-mohamadi
talesh-mohamadi (3) talesh-mohamadi (2)

Share