با حضور مدیرکل دفتر شهری استانداری گیلان

مراسم معارفه شهردار جدید کوچصفهان برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع آقای حاج اسماعیل ایزدی شهردار سابق کوچصفهان و مراسم معارفه رسمی آقای محمدعلی اباذری شهردار جدید کوچصفهان رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع آقای حاج اسماعیل ایزدی شهردار سابق کوچصفهان و مراسم معارفه رسمی آقای محمدعلی اباذری شهردار جدید کوچصفهان  در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم توسط قاری نوجوان، آقای مصطفی رنجکش رئیس شورای اسلامی شهر کوچصفهان ضمن خیرمقدم به چگونگی انتخاب شهردار جدید پرداخت.

وی از شورای شهر سابق و شهرداران موفق دوره های گذشته نیز یاد کرد.

در ادامه مراسم امام جمعه محترم شهر ضمن خیرمقدم حضور مهمانان و شهردار منتخب و تشکر از شهردار سابق، به جایگاه خدمت به مردم و تلاش و مساعدت جهت خدمت رسانی و آبادانی شهر پرداخت.

سخنران بعدی مراسم آقای کرمی مدیرکل دفتر شهری استانداری گیلان بودند که آماری از شهرداری های کل استان و نحوه انتخاب و پیگیری مجدانه شورای شهر اشاره نمودند.

آقای مهدوی فرماندار محترم رشت نیز سخنران بعدی مراسم بودند. ایشان هم ضمن تشکر از شهروندان بخاطر حضور در مراسم به نقش و جایگاه شهرداران پرداختند.

اباذری کلام خود را با نام مبارک منجی عالم بشریت آغاز کرد و مراتب تشکر خود را از مسئولین استان، شورای شهر و امام جمعه و بخشدارکوچصفهان اعلام داشت.

وی در ادامه از شورای شهر کوچصفهان و شهردار پیشین این شهر تشکر کرد.

شهردار جدید کوچصفهان در ادامه صحبت خود به جایگاه شهرداری و خدمت رسانی به مردم اشاره نمود و اذعان داشت در حال حاضر هیچ خدمتی را نمیتوان با فعالیت در شهرداری قیاس کرد چون خدمت شهرداری علاوه بر ارتباط چهره به چهره با مردم با تمامی دستگاههای افتصادی – عمرانی – حقوقی و قضائی سرکار دارد.

وی در ادامه افزود:با توجه به نوع کار و فعالت شهرداری خواستار کمک ومساعدت همه ارگانها و نهادهای شهری در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم فهیم شهر هستم.

اباذری در ادامه آمادگی خود را جهت پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهاد در زمینه شهری و شهرداری اعلام نمود گفت: درب شهرداری برای همه آنانی که به قصد کمک و مساعدت قدم پیش می گذارندباز است.

وی سپس به جایگاه شهردار در شهر پرداخت و بر صداقت , پاکدستی, عدم تصمیم گیری احساسی , مشورت در کارها و استفاده از خدمت بی منت و سخت کوشی و خستگی ناپذیری تاکید کرد.

در پایان مراسم از آقای اسماعیل ایزدی شهردار سابق کوچصفهان تقدیر و حکم شهرداری کوچصفهان به آقای اباذری تحویل گردید.
SONY DSC SONY DSC abazari-kochesfehan (5) SONY DSC SONY DSC

 

Share