گزارش خبرنگار اجتماعی دیارمیرزا :

ما دزد نیستیم/مسئولان به فکر سرپناهی برای ما باشند,اجاره می دهیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش تعدادی از شهروندان فهمیم و دلسوز شهر رشت طی تماس با تحریریه دیارمیرزا در خصوص زندگی تعدادی معتاد در چند گاری زیر پل جانبازان و در تنها محل عبور و مرور مردم از عرض خیابان خواستار پیگیری موضوع و اطلاع رسانی آن توسط پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شدند .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش تعدادی از شهروندان فهمیم و دلسوز شهر رشت طی تماس با تحریریه دیارمیرزا در خصوص زندگی تعدادی معتاد در چند گاری زیر پل جانبازان و در تنها محل عبور و مرور مردم از عرض خیابان خواستار پیگیری موضوع و اطلاع رسانی آن توسط پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شدند .

IMG_20140225_090322

به گزارش خبرنگار اجتماعی دیارمیرزا ،مدتی است که در زیر پل جانبازان در تنها زیرگذر موجود برای رفت و آمد عابران پیاده در آن منطقه تعدادی گاری مشاهده میشود که این گاری ها مملو از زباله و اسباب و وسایل کهنه است که بر سر انها چادر های پارچه ای کشییده شده است ، وجود این گاری ها و افراد ساکن در آنها برای عابران پیاده و مخصوصا دانش آموزان و دانش جویانی که از آنجا عبور میکنند ایجاد رعب و وحشت میکند .
خبرنگار دیارمیرزا جهت پیگیری موضوع با حاظر شدن درمحل با چندی از افراد  ساکن در گاری ها به مصاحبه پرداخت وعلت حضورشان را دراین  محل پرسید که  انها در پاسخ گفتند:شغل ما جمع کردن زباله برای بازیافت است و ما  این کار را در همین اطراف انجام می دهیم و پس از اتمام  کار به سرپناهی برای گزران شب و مکانی برای درامان ماندن از برف و باران نیاز داریم .

وی با بیان این که ما دزد نیستیم از مسئولان درخواست داشت تا محلی را برای این گونه افراد اماده کنند تا بتوانند در انجا به زندگی بپردازنند او اعلام کرد که حتی حاضراست اجاره  سرپناه  خود را پرداخت کند.

IMG_20140225_090302

حالا باید دید که مسئولان شهری  مربوطه پیگیر این مسئله خواهند بود یا خیر ؟ و ایا این افراد از این مکان که محل عبور و مرور  مردم  هست به جای دیگری انتقال داده خواهند شد.
چون علاوه بر اینکه این مکان محل عبور مردم هست ورودی شهر رشت هم  محسوب میشود و چهری زشتی را در ورودی شهر به وجود اورده است .

IMG_20140225_090247

خبرنگار:محمد جعفرزاده

Share