رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

قاتل معتاد به شیشه در رشت دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری قاتل کبوترباز و شیشه‌ای یک زوج سوخته در این استان خبر داد.در ۳۰ اردیبهشت امسال اجساد یک زن و شوهر ۵۴ و ۴۰ ساله در داخل خانه آتش گرفته‌ای توسط پلیس آگاهی استان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد فلاح‌کریمی صبح امروز در نشست ستاد فرماندهی استان چگونگی دستگیری قاتل یک زوج را تشریح کرد.qatel

وی درباره جزئیات قتل اظهار کرد: در ۳۰ اردیبهشت امسال اجساد یک زن و شوهر ۵۴ و ۴۰ ساله در داخل خانه آتش گرفته‌ای توسط پلیس آگاهی استان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان ادامه داد: کارآگاهان آگاهی در بررسی‌های اولیه آثار بر جای مانده از آتش‌سوزی در صحنه جرم موفق به کشف آثاری در صحنه جرم که مربوط به صاحبان خانه نبود، شدند.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی حادثه آتش‌سوزی مذکور را عمدی عنوان کرد، گفت: پزشکی قانونی نیز دلیل مرگ را اصابت جسم سخت به سر اعلام کرد.

به گفته فلاح‌کریمی، کارآگاهان آگاهی مبارزه با جرایم جنایی در تحقیقات تکمیلی خود ردپایی از مرد جوان ناشناس که هنگام خروج از منزل کبوتری در دست داشت را در ساعت پنج بامداد کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از تحقیقات کامل از تمام خویشاوندان این خانواده به جوان معتاد ۲۹ ساله‌ای که همسرش با مقتولان رابطه خویشاوندی داشت مشکوک شدند، ادامه داد: به همین دلیل وی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان فرد دستگیر شده را معتاد به مواد مخدر معرفی کرد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: قاتل دلیل و انگیزه قتل را سرقت و مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی «شیشه» اعلام کرد.

فلاح‌کریمی در تشریح نحوه به قتل رساندن زوج مذکور اظهار کرد: قاتل پس از خوراندن آبمیوه آلوده به قرص خواب‌آور مقتولان را بیهوش کرد و پس از قتل خانه را با تینر به آتش کشید.

وی خاطرنشان کرد: همسر این متهم نیز به جرم همدستی دستگیر و این زوج قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

فلاح‌کریمی زمان دستگیری قاتل زوج‌های مذکور را در روز گذشته اعلام کرد./فارس

Share