ديدار مدیران بنیاد شهید با نماینده ولی فقیه

فقرگاهی موجب خوشبختی می‌شود/خانواده شهدابزرگترین حامی نظام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان بر زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا بزرگ‌ترین حامی نظام اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به مناسبت روز بزرگداشت شهید با اشاره به اینکه فقر گاهی موجب خوشبختی می‌شود اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌های فقیر و محروم به مقام‌های بالایی رسیده‌اند.

ghorbaniوی ادامه داد: بسیاری از مراجع دینی و شخصیت‌های علمی دنیا در فقر زندگی کرده‌اند.

قربانی با بیان اینکه آقازاده‌ها به جایی نمی‌رسند، افزود: افرادی که بهترین امکانات زندگی برای آنها فراهم باشد ممکن است به اعتیاد و بدبختی دچار شوند.

امام جمعه رشت به تاثیر کلام انسان در سرنوشت دیگران اشاره کرد و گفت: بعضی از امور برای انسان خوشایند نیست اما منافع افراد در این امور است.

وی با تاکید بر بزرگداشت مقام والای شهدا، بیان کرد: شهدا جلوتر از پیامبران وارد روز قیامت می‌شوند.

قربانی شهدا را بهترین انسان‌های روزگار خواند و تصریح کرد: شهدا با جانفشانی خالصانه از اسلام حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان پویایی انقلاب اسلامی را به برکت خون ۲۲۰ هزار شهید والامقام دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی تنها فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی خانواده شهدا را بزرگ‌ترین حامی نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: خانواده شهدا عزیزان خود را برای بقای نظام جمهوری اسلامی تقدیم کردند.

قربانی با بیان اینکه شهدا قیام عاشورا را درک کردند، اظهار کرد: نام امام حسین (ع) همواره در وصیتنامه شهدا یاد شده است.

امام جمعه رشت برگزاری یادواره شهدا را از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید دانست و بیان کرد: یاد و خاطره شهدا باید زنده نگه‌داشته شود.

وی تجلیل از مقام شهدا را تداوم انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: مردم باید بدانند که انسان‌های والایی جان خود را برای دفاع از دین و نظام اسلامی فدا کردند.

قربانی دیدار با خانواده شهدا را از جمله وظایف بنیاد شهید عنوان کرد و متذکر شد: مشکلات خانواده شهدا باید برطرف شود./فارس

 

Share