عیدی ۲۰۰ میلیون تومانی کی‌روش به آبدارچی و کارگران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کروش دوست‌داشتنی است؛ نه فقط به خاطر دانش فنی‌‌اش و زحماتی که در این زمینه می‌کشد، بلکه رفتارهای اجتماعی او در محبوبیتش بی‌تأثیر نبوده است.   او اهل پرتغال و دارای اصالت موزامبیکی است اما رسانه‌های جزیره از دوران حضورش در منچستر‌یونایتد به نیکی یاد می‌کنند. به خاطر مشورت‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کروش دوست‌داشتنی است؛ نه فقط به خاطر دانش فنی‌‌اش و زحماتی که در این زمینه می‌کشد، بلکه رفتارهای اجتماعی او در محبوبیتش بی‌تأثیر نبوده است.

carlos-queiroz--8349  او اهل پرتغال و دارای اصالت موزامبیکی است اما رسانه‌های جزیره از دوران حضورش در منچستر‌یونایتد به نیکی یاد می‌کنند. به خاطر مشورت‌های خوبی که به «سِر» در جذب بازیکن داد، به خاطر تلاش‌هایی که در طراحی تمرینات و اجرای آن داشت و همچنین باز تأکید می‌کنیم به خاطر رفتارهای اجتماعی‌‌اش.

بازیکنان بزرگ منچستر، رئال و تیم ‌ملی پرتغال که کروش مربی آنها بوده بارها در وصف این مربی سخن گفته‌اند، به دلیل راهنمایی‌های این مربی در زندگی اجتماعی‌شان. از سویی کروش به دفعات گام‌های خیرخواهانه برداشته است. او حتی به ساخت چندین مسجد در جزیره خودش در موزامبیک کمک کرده است.

کروش دیروز هم دست به یک حرکت جالب زد. به ۴۰ نفر عیدی داد. عیدی بین یک و نیم تا شش میلیون تومان که اگر اشتباه نکنیم میزان عیدی که او به ۴۰ نفر پرداخته رقمی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان است.

این ۴۰ نفر شامل اعضای کادر فنی تیم‌ ملی هستند. همچنین آبدارچی‌هایی که در دفتر کمپ کار می‌کنند و بارها جلوی کروش و دوستانش چای گذاشته‌اند. کارگرانی که روی چمن زمین تمرین تیم‌ ملی در کمپ کار می‌کنند نیز از کروش عیدی گرفتند. کارکنان حراست کمپ تیم‌ ملی هم همین طور. به همه این‌ها برخی کارمندان فدراسیون فوتبال را اضافه کنید البته نه همه کارمندان فدراسیون فوتبال، بلکه آنهایی که مستقیم در ارتباط با تیم ‌ملی هستند.

آنهایی که دیروز از کروش عیدی گرفتند از سرمربی تیم ‌ملی انتظار این حرکت خوب و فوق‌‌العاده را نداشتند و اگر قرار به عیدی هم هست باید از سوی فدراسیون فوتبال به حساب آنها واریز شود. این حرکت کروش آنها را خوشحال کرد نه به خاطر ریالش بلکه به خاطر اهمیتی است که کروش به کارشان داده است. سرمربی تیم ‌ملی با این رفتار به کارگری که چمن را آب می‌داد، فهماند که تلاش او هم برایش حائز اهمیت است و زحماتش را ارج می‌نهد.

واقعاً در فوتبال حرفه‌ای نگاه‌ها این‌گونه است. آنها می‌گویند اگر مسئول تدارکات ساعت‌ها پیش از تمرین در زمین حاضر نشود و وسایل تمرین را مهیا نکند تمرین به شکل مناسبی برگزار نخواهد شد و وقتی تمرین به شکل مناسبی برگزار نشود هدف هم در دسترس نخواهد بود.

دیروز می‌شد خوشحالی را در چشم و وجود آنهایی که از کروش عیدی گرفتند دید البته نه به خاطر ریال‌های دریافتی چون تورم این قدر در این سال‌ها بالا رفته که با یک و نیم میلیون تومان تا ۶ میلیون تومان نمی‌شود کار فوق‌‌العاده بزرگی انجام داد، هر چند که اگر قبلاً یک میلیون تومان می‌گذاشتی روی این پول می‌توانستی پراید بخری اما این خود مرهمی است کوچک بر دردهای بزرگ و البته ارزش اخلاقی‌‌اش بیشتر از ریال است.

کروش دیروز در حالی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان عیدی داد که فدراسیون فوتبال روزهای بدی را در بعد مالی می‌گذراند و این مشکلات حتی برگزاری اردوهای بعدی تیم ‌ملی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است./خبرآنلاین

Share