با حضور در بیمارستان

عیادت استاندار گیلان از آیت الله محمدی گیلانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی شب گذشته با حضور در بیمارستان پارس تهران از آیت الله محمدی گیلانی عیادت کرد. وی در این عیادت، در جریان روند بیماری ، بهبودی و معالجات این یار دیرین امام و انقلاب قرار گرفت و برای سلامتی و شفای عاجل ایشان دعا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر محمد علی نجفی شب گذشته با حضور در بیمارستان پارس تهران از آیت الله محمدی گیلانی عیادت کرد.

najafi9وی در این عیادت، در جریان روند بیماری ، بهبودی و معالجات این یار دیرین امام و انقلاب قرار گرفت و برای سلامتی و شفای عاجل ایشان دعا کرد.

آیت الله محمدی گیلانی ازهفته گذشته در بخش مراقبتهای وی‍ژه بیمارستان پارس تهران بستری بود که از دیروز برای ادامه درمان به بخش داخلی این بیمارستان منتقل شد.

آیت الله‌ محمد محمدی‌ دعوی‌سرایی‌ مشهور به‌ گیلانی‌ در سال‌ ۱۳۰۷ در روستای‌ دعوی‌ سرا از توابع‌ شهرستان‌ رودسر به‌ دنیا آمد.

آیت الله بروجردی، علامه سید محمدحسین طباطبایی و حضرت امام خمینی(ره) از استادان آیت الله محمدی گیلانی بودjpg999ند و کتاب‌های قضا و قضاوت در اسلام، امامت و خلافت در کتاب و سنت، قرآن و سنن الهی در اجتماع بشر و ترجمه کتاب شفا ابوعلی سینا، اسم مستأثر در وصیت امام و زعیم اکبر، شرح زیارت وارث ،د ر سایه حکمت (ترجمه و شرح گزیده‌ای از سخنان حکمت‌آمیز امیر مؤمنان علی(ع)) و امام راحل و فقه سنتی از آثار این استاد برجسته حوزه علمیه است.

آیت الله گیلانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل‌ دادگاه‌ انقلاب‌ را بر عهده‌ گرفت‌ و پس‌ از تشکیل‌ شورای‌ عالی‌ قضایی‌ به‌ عضویت‌ این‌ شورای‌ در آمد ؛حاکم‌ شرع‌ و ریاست‌ دادگاههای‌ انقلاب‌ اسلامی‌ ،عضو فقها و دبیر شورای‌ نگهبان‌، عضو مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت‌ نظام،عضو شورای‌ بازنگری‌ قانون‌ اساسی‌، نماینده‌ مردم‌ تهران‌ در سه‌ دوره‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌ و رئیس‌ دیوان‌ عالی‌ کشور از سوایق سیاسی واجرایی ایشان است .

Share