عیادت آیت الله رمضانی از روحانی بااخلاق و واعظ مشهور استان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رمضانی شامگاه دوشنبه پس از شرکت در یادواره ۲۷ شهید مسجد هاشمی رشت با حضور در بیت حجت الاسلام والمسلمین احمدی ادیب از وی عیادت کرد. نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خانواده وی علی الخصوص همسر ایشان،برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رمضانی شامگاه دوشنبه پس از شرکت در یادواره ۲۷ شهید مسجد هاشمی رشت با حضور در بیت حجت الاسلام والمسلمین احمدی ادیب از وی عیادت کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خانواده وی علی الخصوص همسر ایشان،برای حجت الاسلام احمدی آرزوی سلامتی روزافزون کرد.

امام جمعه و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با اشاره به جایگاه رفیع خدمت به پدر و مادر خطاب به فرزند ایشان افزود:امیدوارم با ادامه این مسیر،خیر دنیا و آخرت نصیب شما گردد.

در این دیدار محمد احمدی ادیب فرزند ایشان،ضمن خیرمقدم،از تشریف فرمائی آیت الله رمضانی تقدیر و تشکر کرد و با ارائه گزارشی از روند درمان حجت الاسلام احمدی از همه دوستان و همکاران وی درخواست کرد در جهت بهبود روحیه وی از ایشان عیادت کرده و با دعای خود شفای عاجل از خداوند منان مسئلت نمایند.

حجت الاسلام حاج عباس احمدی ادیب در سال ۱۳۸۴ در سمینار ائمه جمعه ۹استان کشور دچار ضایعه مغزی گردید و حدود ۹ سال است که در بستر بیماری به سر می برد.

وی که از روحانیون بااخلاق،مبارز انقلابی و از وعاظ مشهور استان بود،دارای سوابق مسئولیتی همچون رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان،قائم مقام دفتر آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه دراستان،امام جماعت مسجد هاشمی رشت و مدیرکلی نهضت سوادآموزی استان بوده است.
ahmadi (1) ahmadi (2) ahmadi (3) ahmadi (4) ahmadi (5) ahmadi (6) ahmadi (7) ahmadi (8) ahmadi (9)

Share