عملکرد یکی دیگر از نمایندگان گیلان سوژه صدا و سیما شد+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ازگیلوند, یکی از برنامه های تلوزیونی پر بیینده صدا و سیما این هفته به افتضاحی پرداخت که اینروزها انتقاداتش به صورت جدی از همه جا شنیده میشود “خصوصی سازی بی حد و حصر از طریق انتصابات فامیلی”. برنامه “حساس نشو” شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران به بحث […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ازگیلوند, یکی از برنامه های تلوزیونی پر بیینده صدا و سیما این هفته به افتضاحی پرداخت که اینروزها انتقاداتش به صورت جدی از همه جا شنیده میشود “خصوصی سازی بی حد و حصر از طریق انتصابات فامیلی”.

index برنامه “حساس نشو” شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران به بحث خصوصی سازی و رابطه بازی یکی از نمایندگان شهرهای شمالی کشور برای روی کارآوردن اقوام خود پرداخت.

در قسمت هایی از این ویدئو آمده است: شنیده شده که در یکی از شهرهای شمالی کشور بعد از اینکه یه نفر به سمتی دست پیدا کرد، یه دفعه ۱۵نفر که یه نسبت کوچولو باهاش داشتند به مسئولیت ها و سمت های مختلف تو همون شهر دست پیدا کردند. البته یه وقت فکر نکنید که این نسبت ها نزدیک بوده ها، فقط در حد برادر و داماد و … بوده!

البته در ابتدای برنامه هم گوینده برنامه به طرز ظریفی اشاره می کند، این هفته یک خبر خصوصی هم به دست ما رسید!

لازم به ذکر است پیش از این نیز عملکرد دو تن از نمایندگان گیلان تحت موضوعاتی چون “قحط الرجال” برای یکی از نمایندگان شرق گیلانی و موضوع ” کتک کاری یکی از مدیر کل های سابق استان توسط نماینده غرب گیلانی سوژه رسانه ملی شده بود.
برای دانلود این ویدئو ( اینجا ) کلیک کنید.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share