علی مطهری: احضارم به دادگاه غیرقانونی است

نماینده مردم تهران در مجلس احضار خود به دادگاه را بدون استعلام از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان غیرقانونی دانست.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نماینده مردم تهران در مجلس احضار خود به دادگاه را بدون استعلام از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان غیرقانونی دانست.مطهری

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران توضیحاتی پیرامون احضار خود به دادگاه ارائه کرد.

وی گفت: احضاریه برای من آمد و در صحن علنی نیز به رویت من رسید اما بعد آن را به آقای ابوترابی که رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است ارائه کردم، ایشان گفت نباید پیش شما می‌آمد و اشتباهی به شما داده‌اند.

وی اضافه کرد: آقای ابوترابی برگه احضاریه را از من گرفتند و به من گفتند آنها پاسخ نامه من را داده‌اند و ما باید مجددا با آنها مکاتبه کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس از ادامه بررسی احضاریه خود اظهار بی‌اطلاعی کرد.

مطهری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شما دوشنبه در دادگاه حضور پیدا کردید اظهار داشت: خیر؛ احضاریه قانونی نبود من هم نباید به دادگاه می‌رفتم؛ در ابتدا باید از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان استعلام می‌شد و اگر آنها تشخیص می‌دادند نطق من خارج از وظیفه نمایندگی است آن زمان باید احضاریه می‌آمد اما چون بدون استعلام احضاریه آمده بود قطعا یک اقدام غیرقانونی صورت گرفته است./فارس

Share