عاشوری:مسئولان باید در زمینه گردشگری کلان نگر باشند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در زمینه گردشگری کلان نگر و رویکرد ملی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در زمینه گردشگری کلان نگر و رویکرد ملی داشته باشند.IMG10035852

ناصر عاشوری  با بیان اینکه چشم انداز گردشگردی در ایران بیشتر توریسم داخلی است، اظهار امیدواری کرد: دولت تدبیر و امید باید بستر را به گونه ای ایجاد کند که گردشگری به عنوان یکی از منابع درآمدی موثر ملی کشور به شمار آید.

وی تاکید کرد: به عبارتی کلی تر صنعت گردشگری باید یک منبع درآمدی ارزی کشور در کنار صنعت نفت باشد متاسفانه این هدف تاکنون مغفول مانده است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از استان های ایران ظرفیت گردشگری تاریخی و طبیعی یک کشور را دارند.

وی در ادامه چشم اندازهای گردشگری گیلان را بی نظیر دانست و افزود: هنر مسئولان باید بهره گیری صحیح از این ظرفیت ها در راستای شکوفایی اشتغال، افزایش درآمد و رونق اقتصادی استان باشد.

عاشوری با بیان اینکه مسئولان باید در زمینه گردشگری کلان نگر باشند، تاکید کرد: برای توسعه سرمایه گذاری گردشگری محیط زیست، منابع طبیعی و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی باید همه جانبه نگر و در چهارچوب قانون با سرمایه گذاران تعامل بیشتری داشته باشند.

وی اذعان داشت: مدیران در جذب، جلب و حفظ سرمایه گذاران در سطح استان باید بیشتر تلاش کنند چرا که تامین فضای امن برای توسعه سرمایه گذاری یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ترویج فرهنگ گردشگری در جامعه تاکید کرد و یادآورشد: ارتقای این فرهنگ ضریب ماندگاری گردشگران را افزایش می دهد./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share