در راستاي سهولت در احراز هويت شهروندان

صدور کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی از اوایل سال ۹۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مرحله نخست اجرای این طرح، جمع آوری اطلاعات روستائیان محدوده منطقه انجام شده و در مرحله بعد اطلاعات سایر فعالین حوزه های مختلف فعالیت در محدوده این منطقه به منظور ارائه کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی شناسایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به دستور رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، در راستای سهولت در احراز هویت شهروندان در بخش های مختلف خدماتی, تجاری, صنعتی و سرمایه گذاری ، تشکیل بانک اطلاعاتی جمعیتی جهت برنامه ریزی، دستیابی به آمارهای منظم جمعیتی بر اساس گروه های مختلف فعال در سطح منطقه و پایه ریزی احراز هویت الکترونیکی با استفاده از تجهیزات برنامه ریزی شده خاص برای استفاده در مراکز خدماتی و رفاهی محدوده منطقه، کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی صادر می گردد.

KartShahrvandi2براین اساس مقرر است به منظور ساماندهی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان منطقه آزاد انزلی، صدور این کارت برای شهروندان از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ آغاز گردد تا با استفاده از آن دارندگان کارت بتواند از برخی از خدمات بطور رایگان یا با تخفیف بهره مند گردند.

استفاده و بهره برداری از ظرفیت های قانونی منطقه آزاد، رونق کسب و کار در سطح منطقه با استفاده از ارایه تسهیلات توسط پذیرندگان کارت شهروندی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان منطقه از دیگر اهداف صدور کارت شهروندی منطقه می باشد.

بنابراین گزارش در مرحله نخست اجرای این طرح، جمع آوری اطلاعات روستائیان محدوده منطقه انجام شده و در مرحله بعد اطلاعات سایر فعالین حوزه های مختلف فعالیت در محدوده این منطقه به منظور ارائه کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی شناسایی می شود.

Share