جعفرزاده در دیدار با مديران و پرسنل شهرداري

شهرداری ها دچار مشکل هستند/بودجه ۹۳به نحو احسن تدوین شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آستانه نوروز ۹۳ و آخرین ساعات سال جاری ، دیدار صمیمانه شهردار رشت با همکاران شهرداری با حضور جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آستانه نوروز ۹۳ و آخرین ساعات سال جاری ، دیدار صمیمانه شهردار رشت با همکاران شهرداری برگزار گردید.

در این نشست ، جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از مجموعه شهرداری راضی هستند گفت : بودجه سال ۹۳ شهرداری رشت به نحو احسن تدوین گردیده و با نظارت و کارشناسی شورای اسلامی و شهردار رشت در جهت ارتقای وضعیت شهر رشت بکار گرفته خواهد شد و این وظیفه نمایندگان است که در جهت تامین اعتبارات ملی کوشا باشند.

DSC03616

جعفرزاده افزود : شهرداری ها دچار مشکل هستند و نبود یک مدیریت واحد از دلایل اصلی آن می باشد و ما باید سعی کنیم که در جهت دریافت اعتبار برای استان تمام همت خویش را بکار بندیم.

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که از ۸۰۰ هزار میلیارد بودجه کشور ، پنج هزار میلیارد به تعبیری۱۳% کل بودجه به استان ها اختصاص می یابد .

جعفرزاده افزود : نمایندگان باید برای شهرداری ها ، اعتبار لازم را تخصیص دهند تا پاسخگویی به نیازهای مردم حاصل گردد.

وی تصریح کرد : هر کسی به اندازه خویش برای شهر رشت زحمت می کشد ، اما انتظار مردم بالاتر از این حرف ها می باشد و ما برای رسیدن به اهداف عالی در جهت ارتقای فعالیت های استان باید نهایت تلاش خویش را بنماییم ، با این نظام و مقاومت اقتصادی قطعاً موفقیت های خوبی حاصل می گردد.

جعفرزاده داشتن مدیریت واحد شهری را برای هر شهری ضروری دانست و گفت : با تحقق این مهم ، شهرداری ها موفق تر عمل خواهند نمود ، شهردار رشت نیز یکی از شهرداران خوب و با تجربه با کارنامه درخشان می باشد و این انتخاب قطعاً برای شهر رشت ثمرات مثبتی به همراه خواهد داشت و بی شک با وجود چنین فردی ، توقعات نیز افزایش می یابد.

وی گفت : با برنامه های خوب شما مدیران لایق شهرداری ، قطعاً عملکرد مطلوبی در سال ۹۳ به شهروندان ارائه نموده و موجب افزایش اعتماد آنان خواهید گردید.

در ادامه محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت نیز گفت : سعی داریم با بهره مندی از تجربیات گذشته ، آینده روشنی برای شهر رشت رقم بزنیم و با تغییر رفتارها و برنامه ها در سال ۹۳ به سمت تخصصی شدن واحدها و بخش های مختلف پیش برویم ، ما باید اعتماد مردم را زیاد و آنها را با ما همراه نماییم ، بی شک مدیران ما با عملکرد مطلوب زیر مجموعه شان مطرح خواهند گردید .

DSC03594

شهردار رشت افزود : شهرداری رشت اگر به مردم خدمت می کند باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد ، اعتماد عمومی باید جلب شده و در جهت افزایش این اعتماد باید کوشش بسیار کرد .

وی افزود : باید بین افرادی که در مجموعه شهرداری کار می کنند و با احساس مسئولیت خویش در جهت اعتلای شهر رشت همت می نمایند با افراد دیگر که بی تفاوتند ، فرق اساسی قائل باشیم تا کارآیی بیشتر گردد و انگیزه کاری افزایش یابد و امیدوارم همه همکاران سالی خوب توام با بهروزی در پیش رو داشته باشند.

DSC03639

 

 

Share