با برگزاری مراسم معارفه

شعبان پور رسما معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادکتر محمد علی نجفی با بیان اینکه بخشی از تغییرات مدیریتی به دلیل تغییر رویکردها است از زحمات معاون سابق هماهنگی امور عمرانی قدر دانی و شعبان پور معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری را فردی پرتلاش معرفی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادکتر محمد علی نجفی  با بیان اینکه بخشی از تغییرات مدیریتی به دلیل تغییر رویکردها است از زحمات معاون سابق هماهنگی امور عمرانی قدر دانی و شعبان پور معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری را فردی پرتلاش معرفی کرد .

jpg887در این نشست همچنین با قدر دانی از تلاشهای محمد آقاجانزاده ، حجت شعبان پور به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان معرفی شد .

معاون سابق عمرانی استاندار در این نشست گفت : ماهرکاری می کنیم برای مردم و رضایت خداوند است و امیدوارم در مدتی که در این سمت بودم توانسته باشم به مردم استانم خدمت کرده باشم و از من راضی باشند .

محمد آقاجانزاده افزود : من در تمام مدت مسئولیتم در همه جا تلاش کردم پاکدست و صادقانه کارکنم و از مدیران می خواهم درهرجایگاهی قرار می گیرند به قوانین و مقررات و مسائل حوزه خود اشراف داشته باشند .

شعبانپور معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این نشست گفت : امیدوارم در جایگاهی که قرار گرفته ام بتوانم به مردم استان خدمت کنم و شرمنده مردم و خانواده معظم شهدا نشوم و از همه مدیران دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی می خواهم مرا در این مسئولیتی که برعهده گرفته ام بازی کنند .

گفتنی است : مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به مدت ۵ سال ، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی گیلان از شهریور ۸۹ و مدیرکل راه و شهر سازی گیلان از اسفند ۹۰ از سوابق معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان است .

Share