سوال نماینده لاهیجان از وزیر امورخارجه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزرای اطلاعات و امور خارجه برای پاسخگویی به سوالات ۴۱ نماینده و ۱۲ نماینده روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند همچنین وزیر کشور در روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخ به سوالات هشت نماینده به این کمیسیون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزرای اطلاعات و امور خارجه برای پاسخگویی به سوالات ۴۱ نماینده و ۱۲ نماینده روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند همچنین وزیر کشور در روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخ به سوالات هشت نماینده به این کمیسیون می رود.

majles00از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده آخرین اخبار و تحولات را مرور می کنند.

وزیر اطلاعات در روز یکشنبه برای پاسخگویی به سؤالات حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان و علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و نیز سوال مشترک ۴۱ نفر از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور می یابد.

همچنین در روز یکشنبه سفر مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به جمهوری اسلامی ایران با حضور وزرای اطلاعات و امور خارجه در این کمیسیون بررسی می شود.

وزیر امور خارجه نیز روز یکشنبه برای پاسخگویی به سؤالات ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، علی اکبر آقایی نماینده سلماس و سؤال مشترک ۱۲ نفر از نمایندگان در این کمسیون حضور می یابد.

همچنین وزیر کشور روز سه شنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات حسین طلا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، حسین بیگلری نماینده سقز و بانه، محمدجواد نظری مهر نماینده کردکوی، بندر ترکمن و بندر گز، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد، سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار، رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار، علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، فتح اله حسینی نماینده سرپل ذهاب، گیلان غرب و قصرشیرین، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد، در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می یابد.

اعضای کارگروه بسیج این کمیسیون در روز یکشنبه طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه و کارگروه دفاعی این کمیسیون در روز سه شنبه طرح الحاق یک بند به ماده(۴۵) قانون خدمت وظیفه عمومی را بررسی می کنند.

طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی دستور کار کمیسیون شوراها مجلس

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه طرح اصلاح بند(د) ماده (۶۵) قانون برنامه پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ایران و طرح الحاق یک بند به ماده (۲) قانون تشکیل شورای عالی اشتغال را بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه هفته آینده بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را در دستور کار دارند.

بررسی شکایات واصله در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در روز های یکشنبه و سه شنبه هفته آینده شکایات واصله را بررسی می کنند./ایرنا

Share