بررسي چند گزينه

سکاندار بعدی شرکت آب و فاضلاب گیلان چه کسی خواهد بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان، سازمان عریض و طویلی است که حل بسیاری از مشکلات شهری در گرو همکاری این شرکت با سایر نهادها از جمله شهرداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان، سازمان عریض و طویلی است که حل بسیاری از مشکلات شهری در گرو همکاری این شرکت با سایر نهادها از جمله شهرداری است.

هم اکنون نیز شنیده هایی حکایت از تغییرات در مدیریت این سازمان دارد. گفته می شود مهمترین گزینه ها برای تصدی بر مدیریت این شرکت از قرار زیر است:

download-1 مدیریت روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان، مدیر امور اداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان،رئیس شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان، مسئول و دبیر شورای ورزش شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان و بسیاری دیگر از سوابق مرتبط با سازمان آب و فاضلاب همه و همه دلایلی است که از مجتبی شفیعی به عنوان یکی از محتمل ترین گزینه ها نام برده می شود.

شفیعی چندین دوره هم کاندیدای انتخابات مجلس و شورای شهر رشت بود اما برخلاف پدرش، حجت الاسلام شفیعی در انتخابات ناکام ماند و نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

وی یکی از طرفداران مهندس جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس در ایام انتخابات بوده است.

سید جلال خوشحال که ریاست اداره سازمان اموال تملیکی استان گیلان را در کارنامه خود دارد، یکی دیگر از کاندیداهای ناکام در ورود به شورای شهر رشت بوده است. از وی نیز به عنوان یکی از محتمل ترین گزینه ها نام برده می شود.

2 رضا فکری نیا گزینه بعدی است که با مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع هم اکنون معاون بهره برداری مدیرکل آبفای استان مازندران است.

وی که از جوانان فعال حوزه آبفا می باشد، یکی از محتمل ترین گزینه ها برای ریاست اداره آبفا می باشد.

3 آقاجانزاده هنوز هم یکی از مطرح ترین گزینه هاست. وی که فوق لیسانس عمران دارد، گفته می شود گزینه مورد نظر استاندار گیلان است. آقاجانزاده سابقه فرمانداری لاهیجان را در کارنامه خود دارد.

البته برخی معتقدند او گزینه خوبی برای انتخابات آتی مجلس در حوزه لاهیجان و سیاهکل نیز است.

4مهندس فرشید روح الامین رئیس با تجربه آب و فاضلاب شهری صومعه سرا گزینه بعدی خواهد بود.

گفتنی است قبل از انتخاب مهندس روشن روان این سمت را به مدیر اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان صومعه سرا پیشنهاد داده بودند که وی از قبول آن خودداری نمود. حال باید دید که آیا این بار این مدیر صومعه سرایی این سمت را می پذیرد و جایگزین مدیر غیر بومی گیلان خواهد شد یا نه؟

دکتر مقدسی که یکی ازمدیران توانمندآب وفاضلاب شهری بوده است، چندی پیش توسط حمید روشن‌روان خلع حکم و از کار برکنار گردید!!

از او نیز به عنوان یکی از گزینه ها برای مدیریت سازمان آب و فاضلاب شهری گیلان نام برده می شود./خزرآنلاین

Share