فرماندار رشت در مراسم تجلیل از قهرمانان روستای مرزدشت

سفیران ورزشی حامل پیام خون شهدا به دنیا هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان روستای مرزدشت بخش خمام در مسجد جامع این روستا اظهار کرد: به جوانانی که با حداقل امکانات افتخار آفرینی کرده و موفقیت کسب کردند افتخار می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان روستای مرزدشت بخش خمام در مسجد جامع این روستا اظهار کرد: به جوانانی که با حداقل امکانات افتخار آفرینی کرده و موفقیت کسب کردند افتخار می‌کنم.

mahdavوی افزود: این جوانان با حداقل امکانات و تجهیزات ورزشی با عشق به نظام و انگیزه برای سربلندی کشورمان در دنیا ایثار کرده‌اند.

فرماندار رشت با بیان اینکه افتخار بزرگی است که این عزیزان آن را خلق کرده‌اند، گفت: امیدواریم همواره بتوانند برای این نظام اسلامی افتخارآفرین باشند.

وی ورزش را یک ابزار قوی شناسایی فرهنگ و زوایای فرهنگی یک ملت در دنیا مطرح دانست و تصریح کرد: بسیاری از سیاستمداران می‌خواهند با ورزش به بحث‌ها و اهداف سیاسی‌ خود برسند.

مهدوی گفت: اگر ورزش برای سلامت تن و روان، فکر و جسم استفاده شود ابزار درستی است اما اگر در راستای اهداف دیگر مورد بهره‌مندی قرار گیرد ممکن است همه را به بیراهه سوق دهد.

وی با اشاره به اینکه ما در این نظام به دنبال ورزشی هستیم که در خدمت جسم و روان باشد، خاطرنشان کرد: به دنبال ورزشی هستیم که موجب برافراشته شدن پرچم مقدس نظام مقدس اسلامی در دنیا شود و هر ورزشکاری که پرچم ایران اسلامی را در دنیا برافراشته می‌کند یک سفیر برای ملت ایران است.

فرماندار رشت سفیران ورزشی را حامل پیام خون شهدا به دنیا دانست.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس، مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، بخشدار، فرمانده سپاه ناحیه مقداد و امام جمعه حضور داشتند./فارس

Share