ساعت پرواز رشت به جده روز شنبه ۱۷ اسفند تغییر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست حج فرودگاه سردار جنگل رشت از تغییر ساعت پرواز رشت به جده شنبه هفدهم اسفند ماه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد.  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مهندس محمد میرزایی سرپرست حج فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در این باره گفت: طبق برنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست حج فرودگاه سردار جنگل رشت از تغییر ساعت پرواز رشت به جده شنبه هفدهم اسفند ماه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد.

forodgah rasht 3 به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مهندس محمد میرزایی سرپرست حج فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در این باره گفت: طبق برنامه های پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) این پرواز باید ساعت ۱۶:۴۵ از تهران وارد فرودگاه رشت می شد و ساعت ۱۷:۵۰ نیز از رشت به مقصد جده حرکت می کرد.

وی ادامه داد: اما با تغییرات انجام شده توسط این شرکت هواپیمایی، پرواز رشت به جده به شماره ۱۵۳۶ ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه روز شنبه ۱۷ اسفند ماه سال جاری از فرودگاه رشت به مقصد جده پرواز خواهد کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: این پرواز فقط در یک مسیر زائران گیلانی را به سرزمین وحی منتقل خواهد کرد و علت این تاخیر، تاخیر در ورود اعلام شده است.

Share