ساخت پارکینگ در رشت مشمول دریافت تشویقی در پرداخت عوارض می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شورای اسلامی کلانشهر رشت, در حاشیه‌ی برگزاری چهاردهمین نشست کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر رشت مهندس عباس صابر خبر از اعمال تشویقی برای سازندگان پارکینگ های عمومی در رشت خبر داد.  رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی کلانشهر رشت صبح روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شورای اسلامی کلانشهر رشت, در حاشیه‌ی برگزاری چهاردهمین نشست کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر رشت مهندس عباس صابر خبر از اعمال تشویقی برای سازندگان پارکینگ های عمومی در رشت خبر داد.

saber رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی کلانشهر رشت صبح روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۲ در حاشیه‌ی برگزاری نشست کمیسیون تلفیق با تاکید بر اینکه نگاه و دیدگاه شورای اسلامی اعمال تشویق هایی برای ساخت پارکینگ های طبقاتی و پارکینگ های عمومی در کلانشهر رشت است؛ خاطر نشان کرد: در جریان بررسی شیوه‌نامه‌ی تقسیط عوارض و مطالبات شهرداری کلانشهر رشت در کمیسیون تلفیق، اعضای محترم این کمیسیون تاکید کردند افرادی که در شهر رشت پارکینگ های طبقاتی یا عمومی می‌سازند مشمول تقسیط در عوارض می‌شوند.

مهندس عباس صابر در ادامه افزود: این اقدام به منظور تشویق و ترغیب افراد به ساخت پارکینگ های عمومی و طبقاتی که از نیازهای اصلی شهر رشت است، انجام می شود.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی کلانشهر رشت در پایان این بخش از موضوع مطروحه گفت: اعمال این تشویق ها برای حمایت از افرادی است که در کلانشهر رشت پارکینگ عمومی و یا طبقاتی می‌سازند و گامی در جهت رفع مشکل ترافیک شهر که از معضلات اصلی است برمی‌دارند.

Share