شهردار رشت در نشست خبری

زیباسازی انجام شده در یک ماه ونیم گذشته ۶ برابر سال گذشته بوده

به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،صبح امروز نشست صمیمی شهردار رشت با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان اتش نشانی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،صبح امروز نشست صمیمی شهردار رشت با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان اتش نشانی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا،در ابتدا این مراسم شهردار رشت با بیان اینکه اصحاب رسانه رهبران افکار توسعه در جنبه های مختلف سیاسی ،اجتماعی،فرهنگی و… هستند دلیل اصلی برگزاری این نشست را قدردانی از زحمات این قشر آسیب پذیر دانست.

neshahste samimaneie  shahrdar (11)ایشان با اشاره به مشکلات فراوان در ساختار شهری از زمانهای گذشته تا کنون که سبب سلب اطمینان و اعتماد مردم با این مجموعه گردیده از تحقق یافتن تنها یک پنجم بودجه تعیین شده گلایه کرد.

شهردار کلانشهر رشت  با بیان برخی مشکلات در ابتدای شروع فعالیت خود همچون حقوق معوقه کارمندان سازمان،منابع درآمدی بسیار محدود،میزان بهره وری اندک در سازمان،کسری بودجه،رفت و آمد طلبکاران با سابقه بیش از بیست سال و مباحث دیگری در زمینه های فضای سبز و محیط زیست ،عملکرد مثبت شهرداری در ساماندهی برف سنگین گیلان و شهر رشت را از عوامل تاثیر گذار در ایجاد اعتماد بین مردم و شهرداری دانست.

خلیلی از ایجاد کارگروه رسانه از میان اصحاب رسانه به عنوان چشمان تیزبین و گوشهای شنوا که پلی ارتباطی بین مردم و مجموعه شهرداری باشد خبر داد.

وی با توجه به گذشت مدت کوتاهی از مدیریت خویش از تعدد برنامه های جدید سازمان برای ارتقای سطح کیفی خدمات شهری از نوروز سال ۱۳۹۳ خبر داد.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: ما در یک ماه و نیم گذشته خدماتی را در شهر رشت در راستای زیباسازی شهر انجام داده ایم ۶ برابر سال گذشته بوده هرچند که ما منابع لازم را برای این کار نداشته ایم ولی بر خود واجب دانستیم فضای شهر رشت را زیبا کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه باید فضای آرامش و اعتماد ایجاد شود،تفکر بسیجی و عمل جهادگونه و مخلصانه،همدلی و همفکری  آحاد مردم و مجموعه ی شهرداری را از مهمترین راه حل مشکلات شهر بیان کرد.

Share