روزنامه«امیدایرانیان»به صاحب امتیازی محمدرضا عارف مجوز نشر گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور رسانه‌ای محمدرضا عارف از صدور مجوز روزنامه «امید ایرانیان» از سوی هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد. علیرضا خامسیان  با تایید خبر صدور مجوز روزنامه امید ایرانیان به صاحب امتیازی محمدرضا عارف گفت: در نیمه دوم بهمن ماه ۹۲ هیات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار روزنامه « امید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور رسانه‌ای محمدرضا عارف از صدور مجوز روزنامه «امید ایرانیان» از سوی هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

arefعلیرضا خامسیان  با تایید خبر صدور مجوز روزنامه امید ایرانیان به صاحب امتیازی محمدرضا عارف گفت: در نیمه دوم بهمن ماه ۹۲ هیات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار روزنامه « امید ایرانیان» را به صاحب امتیازی محمدرضا عارف صادر کرد.

وی درباره زمان انتشار این روزنامه نیز گفت:از آن‌جا که روزنامه امید ایراینان اهمیت خاصی برای مخاطبین خود قائل است در صدد است ابتدا از طریق برخی ابزارها همچون نظرسنجی به این مهم دست پیدا کند که انتظار مردم از یک روزنامه چیست؟ تا با جمع بندی که توسط دست اندرکاران این رسانه می‌شود روزنامه‌ای منتشر کند که نیاز اکثریت نسبی مردم را تامین کند.

خامسیان در پایان با تاکید بر این‌که «رویکرد اصلی روزنامه امید ایرانیان توجه به جامعه مدنی است» خاطرنشان کرد: تلاش دست اندرکاران روزنامه امید ایرانیان این است که با همفکری اساتید علوم ارتباطات،روزنامه‌نگاران برجسته و کارشناسان امور رسانه‌ای، روزنامه‌ای را منتشر کند که خلاء رسانه‌ای که صدای ملت ایران باشد را پر کند هر چند کار بسیار سختی است./ایسنا

Share