رهبری املشی :زیرساخت های گردشگری در املش باید توسعه یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد مهدی رهبری املشی عصر جمعه در دیدار  با مردم منطقه افزود: اقتصاد املش بر پایه کشاورزی و گردشگری استوار است.

وی اظهارداشت:  این شهرستان فرصت های برجسته سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی و گردشگری برخوردار است که باید  مسئولان در جلب و جذب سرمایه گذار بیشتر تلاش کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  بر ضرورت توسعه عمران روستایی در منطقه تاکید کرد و گفت:  ارتقای سطح رفاه زندگی روستائیان امروز یک ضرورت انکار ناپذیر است.

IMG20480147

وی با بیان اینکه روستاها  کانون تولید  و اقتصاد  در جامعه هستند، افزود:  از تغییر کاربری اراضی مستعد کشاورزی باید به شدت برخورد شود.

رهبری املشی  با اشاره به زیر ساخت‌ های موجود در بخش گردشگری این شهرستان گفت: با توجه به اینکه یکی از شاخص‌ های توسعه املش بخش گردشگری است، تحقق این امر نیاز به اطلاع رسانی بیشتر پتانسیل گردشگری منطقه را می‌ طلبد.

وی تصریح کرد: ساماندهی بسترهای گردشگری می‌ تواند در جذب بیشتر گردشگر  و پویایی اقتصاد منطقه تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت:  با یک برنامه ریزی جامع و کامل، تعاون و همگرایی همه‌ جانبه باید در راستای گسترش گردشگری با رویکرد رونق اقتصادی در منطقه تلاش کرد.

وی افزود: توسعه هتل ها و مهمانپذیر های مناسب بر رضایت گرداشگران می افزاید و زمینه های تولید ثروت و در نهایت کاهش بیکاری را فراهم می سازد.

مهر/

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share