مهندس جعفرزاده در جمع خانواده شاهد و ایثارگر :

رمز ماندگاری همه ارزش های الهی روحیه ایثارگری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ظهر پنجشنبه در جمع خانواده شاهد و ایثارگر افزود: برای تحقق اهداف و آرمان‌ های اسلام و انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی برای نسل جوان تبیین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ظهر پنجشنبه در جمع خانواده شاهد و ایثارگر افزود:  برای تحقق اهداف و آرمان‌ های اسلام و انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی برای نسل جوان تبیین کرد.

jafarوی اظهارداشت: مردم ایران با اتکا به قدرت ایمان، بهره‌ مندی از فرهنگ ایثار و شهادت و داشتن روحیه ولایی در برابر تمام مشکلات ایستادگی و  موفقیت‌های بزرگی کسب کرده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه حفظ سربلندی و عزت ایران اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان است.

وی افزود: دشمن امروز برای ضربه زدن به ملت از راه نظامی وارد نخواهد شد بلکه جنگ امروز در حوزه تهاجم فرهنگی و ضربه زدن به توانمندی اقتصادی کشور و مردم است.

جعفرزاده بیان داشت: برای مقابله با توطئه‌ های دشمنان امروز نیز باید با اتکا به قدرت ایمان و بهره‌مندی از فرهنگ ایثار و شهادت وارد میدان شد و برای خنثی‌ سازی شبیخون فرهنگی دشمنان تلاش کرد.

‌وی گفت: فرهنگ شهادت به عنوان فرهنگ عزت‌آفرین برای این مرز و بوم با تدین، دینداری و ولایتمداری مردم ایران عجین شده است.

وی با یادآوری اینکه شهدا چشم و چراغ این ملت بوده و ادامه راه آنان می‌ تواند برای این سرزمین افتخاری ماندگار باشد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر امروز در عرصه جهانی و بین‌المللی توانسته جایگاهی شایسته ای کسب کند همه به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت است./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share