در نخستین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور

راهیابی ۳ بانوی کاراته‌کای گیلان به تیم ملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس هیئت کاراته گیلان گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۲۱ سال و بزرگسالان سه بانوی کاراته‌کای گیلانی مدال کسب کردند و ملی‌پوش شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فریبا سعیدی  با اشاره به درخشش بانوان گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی کاراته، اظهار کرد: در نخستین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور که در ساری جریان دارد نفرات برتر رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال به پایان رسید.139207020832423501225323

وی افزود: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد از روز پنجشنبه به میزبانی هیئت کاراته مازندران در مجموعه خزرآباد ساری آغاز شده است که در پایان رده‌‌های سنی بزرگسالان  و زیر ۲۱ سال نفرات نخست تا سوم مشترک جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

نایب رئیس هیئت کاراته گیلان گفت: در رده سنی بزرگسالان و در کومیته انفرادی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم ۳۹ ورزشکار با هم مسابقه دادند و آلاله سعودی از گیلان قهرمان شد و  به همراه کاراته‌کاهای استان‌های مرکزی و اصفهان به تیم ملی راه یافت.

سعیدی تصریح کرد: در همین رده سنی و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم که  ۳۴ کومیته‌کا حضور داشتند فاطمه شفیعی از گیلان به همراه کاراته‌کای خراسان‌رضوی به عنوان سوم مشترک دست یافت و ملی‌پوش شد.

وی با اشاره به نتایج رده سنی زیر ۲۱ سال در کومیته انفردی، خاطرنشان کرد: مائده ابراهیمی از گیلان در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم به عنوان دومی دست یافت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

نایب رئیس هیئت کاراته گیلان گفت: در این وزن ۴۱ ورزشکار حضور داشتند و کاراته‌کای استان فارس در مکان نخست ایستاد و ورزشکاران استان‌های فارس و البرز در مکان‌ سوم قرار گرفتند./تسنیم

Share