رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحمت‌الله صابری‌حقایق با حکم رئیس سازمان سمای کشور لحظاتی پیش به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در گیلان معرفی شد. صابری‌حقایق دارای مدرک دکترای سیاستگذاری و عضو هیئت علمی تمام وقت واحد بندر انزلی است. حجت‌الاسلام سید علی میرابراهیمی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گیلان در مراسم معارفه صابری‌حقایق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحمت‌الله صابری‌حقایق با حکم رئیس سازمان سمای کشور لحظاتی پیش به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در گیلان معرفی شد.

samaصابری‌حقایق دارای مدرک دکترای سیاستگذاری و عضو هیئت علمی تمام وقت واحد بندر انزلی است.

حجت‌الاسلام سید علی میرابراهیمی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گیلان در مراسم معارفه صابری‌حقایق با تاکید بر توجه به اهمیت امر تعلیم و تربیت اظهار کرد: در دانشکده‌های سما استعدادهای بالقوه‌ای نهفته است که باید به بالفعل تبدیل شود.

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: مشارکت در تولید ثروت دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد امکانپذیر است.

رحمت‌الله صابری‌حقایق ادامه داد: تبدیل علم به ثروت و توجه به کیفیت زندگی و مدیریت بهره‌وری منابع سازمانی از جمله برنامه‌های سازمان سما برای ارتقای آموزش در کشور است.

این مسئول تشکیل شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری در سازمان سما را یکی از اتفاق‌های خوب در سال ۹۲ عنوان کرد و گفت: به طور جدی به دنبال رتبه‌بندی و هوشمندسازی مدارس هستیم.

وی توسعه آموزش‌های مجازی، دوزبانه و کاربردی در سازمان سما را از دیگر موارد قابل پیگیری عنوان کرد.

صابری‌حقایق در پایان بر توسعه آموزش مهارت‌افزایی مبتنی بر آمایش سرزمینی تاکید کرد./فارس

Share