دیدار مدیر عامل مخابرات گیلان با فرمانده سپاه قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مهندس خضردوست مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان به همراه تعدادی از مسئولین مخابراتی با سردار هامون محمدی فرماندهی سپاه گیلان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در  این دیدار مهندس خضردوست با بیان اینکه ۸۰ درصد پرسنل مخابرات گیلان از ایثارگران و خانواده شهدا می باشند ، تعامل بسیار خوبی با سپاه پاسداران داریم . پایگاه بسیج مخابرات یکی از پایگاههای فعال بوده و همکاری تنگاتنگ در ماموریتهای سپاه را بعهده دارد .

nf_59934hamoon 01

مدیر عامل مخابرات گفتند : سپاه از جمله ارگانهایی است که در چارچوب قانون از مخابرات درخواست همکاری می نماید . لذا ما خواستار حمایتهای معنوی سپاه هستیم .

همچنین مهندس خضردوست به دلیل بازنشستگی جناب آقای قوسی فرمانده پایگاه بسیج مخابرات ،  از سردار محمدی فرماندهی سپاه گیلان جهت بازدید از مخابرات گیلان و معرفی فرمانده جدید پایگاه بسیج مخابرات دعوت به عمل آوردند .

سردار هامون محمدی نیز طی سخنانی گفتند : بسیج دو وظیفه دارد ۱ – حلقه صالحین ۲ – امر به معروف

ما باید با تشکیل حلقه های صالحین به خودسازی بپردازیم و دانش بسیجیان را افزایش دهیم و در نهایت باید منکر و معروف را بشناسیم و قول و فعل ما یکی باشد .

 فرماندهی سپاه گیلان در ادامه گفتند : با توجه به اینکه امنیت مردم در دست مخابرات است ، هر جا و هر چه که منجر به خدمتی به مردم شود سپاه در خدمت شماست .

ایشان گفتند : باید در فضای مجازی خیلی کار کرد  . با توجه به اینکه در موقعیت فعلی ابزار گناه نسبت به قدیم بیشتر است . با ایجاد امکانات مناسب ، خدمات مفیدی به مردم بدهیم . لذا برای مخابرات آرزوی موفقیت می کنیم .

Share