دلخوری مهندس جعفرزاده از انتقادات غیرمنصفانه نسبت به کمیسیون تلفیق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ نسبت به انتقادات غیرمنصفانه مخالفان ترکیب فعلی کمیسیون تلفیق اعتراض کرد. غلامعلی جعفرزاده با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ گفت: ما نسبت به حفظ شأن مجلس قسم خورده‌ایم اکنون ماده ۴۵ آئین‌نامه داخلی مجلس در خصوص ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق در دستور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ نسبت به انتقادات غیرمنصفانه مخالفان ترکیب فعلی کمیسیون تلفیق اعتراض کرد.

jafarzadeh5غلامعلی جعفرزاده با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ گفت: ما نسبت به حفظ شأن مجلس قسم خورده‌ایم اکنون ماده ۴۵ آئین‌نامه داخلی مجلس در خصوص ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق در دستور کار مجلس قرار دارد اما تذکر مجلس به مخالفانی است که در مخالفت با فوریت مطالب نادرستی را نسبت به کمیسیون تلفیق بیان کردند.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: در بیان مخالفت با ماده ۴۵ و ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق حرفی نیست اما مخالفان محترم تعرضاتی را به اعضای کمیسیون داشته‌اند. نمی‌دانم افزایش تعداد اعضای کمیسیون‌های تخصصی از دو به سه نفر در کمیسیون تلفیق چه دردی را دوا خواهد کرد.

جعفرزاده با اشاره به مطالب مطرح شده توسط مخالفان ضمن نادرست خواندن این مطالب گفت: برخی مخالفان گفته‌اند که مگر سواد اعضای تلفیق چقدر است. به این دوستان باید گفت که حداقل سواد اعضای تلفیق کارشناسی ارشد است.

وی ادامه داد: در جای دیگری گفته شد که کمیسیون تلفیق ظلم کرد. کمیسیونی که بین سه تا پنج شیفت در روز آن هم طی ۶۳ روز کاری لایحه بودجه را بررسی کرد چه ظلمی می‌تواند انجام داده باشد؟ آیا این سخنان دستمزد این تلاش‌هاست؟

وی از مخالفان پرسید: مگر اشکال کمیسیون تلفیق در تعداد اعضاست؟ اشکال کمیسیون تلفیق در نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور بیان شده است.

لاریجانی در پاسخ به تذکر این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ گفت: دوستان توجه داشته باشند در بیان مطالب‌شان نسبت به کمیسیون تلفیق درست و مودبانه سخن بگویند.

وی افزود: البته بنده چندین بار از عملکرد کمیسیون تلفیق تشکر کردم. اکنون نیز تلاش شبانه روزی این دوستان را پاس می‌دارم. /ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share