در نشست با رییس هیأت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران

نمایندگی صندوق ضمانت صادرات ایران در منطقه آزادانزلی ایجاد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در بازدید رئیس هیأت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران خواستار ایجاد دفتر نمایندگی این صندوق در منطقه آزاد انزلی به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به صادرکنندگان و تولیدکنندگان منطقه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری  سازمان منطقه آزاد انزلی در بازدید رئیس هیأت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران خواستار ایجاد دفتر نمایندگی این صندوق در منطقه آزاد انزلی به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به صادرکنندگان و تولیدکنندگان منطقه شد.

jalase ba sandoghe saderate keshvar سید ابراهیم سقایی آمادگی سازمان متبوع خود را برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق ضمانت صادرات اعلام نموده و تصریح کرد: فلسفه وجودی مناطق آزاد توسعه صادرات غیر نفتی و کسب درآمد ارزی برای کشور است و برای تحقق این هدف سازمان منطقه آزاد انزلی برنامه هایی چون ارائه بسته تسهیلاتی و تشویقی به صادرکنندگان را در دستور کار دارد.

وی بر لزوم تغییر رویکرد صنایع کشور از رویکردی درونگرا به صادرات محور(توجه همزمان به بازار داخلی و بین المللی) تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان داخلی باید با بازاریابی صحیح کارشناسی شده و تولید محصولات با کیفیت بالا و برخوردار از توان رقابتی به سمت جلب بازارهای سایر کشورها حرکت نمایند.

طاهر شه حامد رئیس هیأت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران با استقبال از پیشنهاد مطرح شده افزود: وظیفه اصلی صندوق ضمانت صادرات ارائه خدمات همه جانبه به منظور تسریع درانجام فرآیند صادرات،آموزشهای تخصصی صادرکنندگان، ارائه خدمات اعتباری و بیمه ای به صادر کنندگان می باشد.

وی منطقه آزاد انزلی را از نقاط بسیار مستعد جهت افزایش سطح صادرات و صادرات مجدد به کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه اعلام نمود و آمادگی صندوق ضمانت صادرات ایران را جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به تولیدکنندگان و صادر کنندگان فعال در منطقه آزاد انزلی اعلام نمود.

گفتنی است در این بازدید که عضو هیأت مدیره و مدیران صندوق ضمانت صادرات کشور و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند از دو واحد تولیدی موفق در زمینه صادرات منطقه بازدید بعمل آورند.

Share