طی عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت

دستگیری ۳۸ قمارباز رشت در حین قمار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد مهرگان اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت (ا ‌ـ س) پارکینگ منزل مسکونی خود را به محلی برای تجمع جوانان بی‌بند و بار برای قمار بازی تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پلیس گیلان, مهرداد مهرگان اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت (ا ‌ـ س) پارکینگ منزل مسکونی خود را به محلی برای تجمع جوانان بی‌بند و بار برای قمار بازی تبدیل کرده است، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

13920819000714_PhotoAرئیس پلیس امنیت عمومی گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع و اینکه این محل تا پاسی از شب محل تجمع و قمار بازی است اطمینان یافتند و مجوز ورود به این مکان را از مقام قضایی اخذ کردند.

وی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه در عملیاتی غافلگیرانه ۳۸ قمارباز را در حین قمار در این پارکینگ دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از این مکان یک‌قوطی اسپری گاز اشک‌آور، ۲۲ فقره کارت ویژه بازی قمار، تعداد زیادی مهره، یک دستگاه کیس حاوی تصاویر غیر اخلاقی، ۱۲ حلقه سی‌دی غیر مجاز نیز کشف و ضبط شده است.

مهرگان از تعامل خوب و ارزشمند مردم با پلیس قدردانی کرد و یادآور شد: قماربازان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

Share